ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: KELANTAN KAJI AKAN SAMAN HUSAM

Friday 5 January 2018

KELANTAN KAJI AKAN SAMAN HUSAM


KERAJAAN Kelantan tidak menolak kemungkinan akan mengambil tindakan undang-undang ke atas Naib Presiden Parti Amanah Negara (PAN) Datuk Husam Musa.

Tindakan undang-undang yang bakal diambil itu berikutan kenyataan Husam yang dianggap sebagai fitnah berhubung pembatalan kontrak pembinaan Lebuh Raya Rakyat oleh kerajaan negeri dengan pemaju.

Pengerusi Jawatankuasa Infrastruktur, Utiliti dan Teknologi Maklumat, Datuk Hanifa Ahmad, berkata pada masa yang sama tindakan undang-undang juga bakal dilakukan terhadap pihak yang mengeluarkan kertas pembatalan kontrak itu.

Beliau berkata demikian kepada media selepas mesyuarat exco, di Kota Darulnaim di sini, pada Rabu.

Beliau berkata demikian sebagai menjawab kenyataan Husam yang mendakwa  kerajaan negeri telah menamatkan kontrak pembinaan lebuh raya itu dengan pemaju.

Hanifa seterusnya berkata, Husam turut menunjukkan dokumen yang ditandatangani oleh menteri besar dan Setiausaha Kerajaan Negeri, pada program dialog yang dihadirinya baru-baru ini.

Jelasnya, dokumen itu mengenai perjanjian penting antara kerajaan negeri dengan syarikat pemaju Lebuh Raya Rakyat.

Beliau turut melahirkan rasa kehairanan bagaimana dokumen penting itu boleh terlepas.

"Kita juga sedang teliti jika dokumen itu disebarkan dengan apa cara sekalipun oleh syarikat atau pegawai untuk diambil tindakan.

“Ini  kerana mereka telah membocorkan maklumat," katanya.

Pada masa yang sama Hanifa memaklumkan lebuh raya itu kini diteruskan oleh pemaju lain yang dilantik kerajaan negeri.

1 comment:

  1. Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau 




























    Assalamualaikum senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman-teman disini, Awal mula saya ikut pesugihan, Karena usaha saya bangkrut dan saya di lilit hutang hingga 900jt membuat saya nekat melakukan pesugihan, hingga suatu waktu saya diberitahukan teman saya yang pernah mengikuti penarikan uang ghaib dengan AKI SOLEH JAFFAR menceritakan sosok AKI SOLEH JAFFAR, saya sudah mantap hati karena kesaksian teman saya, singkat cerita saya mengikuti saran dari pak.aki saya harus memilih penarikan dana ghaib 1 hari cair dengan tumbal hewan dan alhamdulillah keesokan harinya saya di telepon oleh pak aki bahwa ritualnya berhasil dana yang saya minta 3Milyar benar-benar masuk di rekening saya, sampai saat ini saya masih mimpi uang sebanyak itu bukan hanya melunaskan hutang ratusan juta bahkan mampu membangun ekonomi saya yang sebelumnya bangkrut, kini saya mempunyai usaha di jakarta dan surabaya yang lumayan besar, saya sangat bersykur kepada allah dan berterimakasih kepada pak. AKI SOLEH JAFFAR berkat beliau kini saya bangkit lagi dari keterpurukan. Jika ada teman-teman yang sedang mengalami kesulitan masalah ekonomi saya sarankan untuk menghubungi ki sholeh jaffar di nomor ini HUBUNGI WHATSAPP 0853-7778-3331 agar di berikan arahan Atau 









    ReplyDelete