ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: PAKATAN HARAPAN DENGAN TUN M YANG SERBA TAK MENJADI !!!

Sunday 7 January 2018

PAKATAN HARAPAN DENGAN TUN M YANG SERBA TAK MENJADI !!!


Ada puak Khadam dan pentaksub Tun M kata Tun M dan menyesal dengan perbuatannya... cuma UMNO yang tak nak berubah.

Tun M menyesal ? Ada dia minta maaf dengan Anwar?

Sekarang UMNO hampir karam, Tun M sedar tentang tu, Bersatu wujud hanya untuk selamatkan UMNO, lepas PRU nanti rujuk semula Tun M pada UMNO, tinggallah PH yang kena kencing dengan Tun M.

PAS tak menyebelahi UMNO, kerjasama PAS dengan UMNO atas perkara  untuk kepentingan Islam dan rakyat, kerjasama G to G, bukan kerjasama parti dgn parti, kerjasama seperti contoh masalah banjir di Pulau Pinang yang sampai LGE melutut teresak-esak minta bantuan kerajaan pusat.

Jangan cuba nafikan fakta, berkerjasama dengan UMNO ni juga pernah disuarankan Anwar, LKS, Azmin dan Mat Sabu... kata-kata konon PAS ditinggalkan, tidak mendapat sokongan rakyat hanyalah untuk sedapkan hanti sendiri.

Sokongan terhadap PAS semakin meningkat... buktinya Setiap bulan PAS meluluskan tidak kurang 2000 keahlian baru... sedang PKR masih terkontang kanting cari kawasan selamat untuk bertanding. Cuba beri fakta berapa keahlian baru PKR setiap bulan... PAN tak payah kiralah.. banyak pemimpin dari pengikut.

PAS sudah lama bersedia untuk menghadapi PRU dan segi calon dan jentera... sedang PH masih berebut kawasan nak bertanding, berebut nak jadi PM... disetengah kawasan khasnya Negeri Majoriti Melayu... orang hanya melihat pertandingan 2 parti melayu terbesar iaitu PAS dan UMNO.

Itupun puak khadam kata PAS nak kerjasama dengan UMNO atau PAS nak selamatkan UMNO... akai ada ke?

No comments:

Post a Comment