ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: VIDEO "HOT" BUDAK SEKOLAH MINTA MAAF KAT "PAPA" DIA

Sunday, 9 November 2014

VIDEO "HOT" BUDAK SEKOLAH MINTA MAAF KAT "PAPA" DIA

BUDAK-budak zaman sekarang memang segala serbi maju ke hadapan jika dibandingkan budak-budak zaman dulu kala.
Sekarang menjadi satu kebiasaan jikalau di awal usia muda pun mereka dah mula bercinta, dengan gaya dan lagak mengalahkan orang yang dah berkahwinlah!
Lovey dovey dia semacam je tengok… (meremang bulu roma seh!)
Macam video di bawah ini, ingatkan dia bersungguh-sungguhlah nak minta maaf kat ayahnya ke apa, sekali video ‘romantis’ ini ditujukan khas buat ‘papa’ dia lah.
Hai, macam-macam kerenah budak-budak sekarang ni kan...
Credit : MyNewshub

No comments:

Post a Comment