ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: BN MUNGKIN TIDAK PERLU LETAK CALON PRK CHEMPAKA – MUSTAPA

Saturday, 14 February 2015

BN MUNGKIN TIDAK PERLU LETAK CALON PRK CHEMPAKA – MUSTAPA


Hasil carian imej untuk Datuk Seri Mustapa Mohamed

KOTA BHARU: BN tidak perlu letak calon untuk Pilihan Raya Kecil N06 Chempaka, sebaliknya tumpuan perlu diberikan kepada kerja-kerja pasca banjir, demikian pandangan Datuk Seri Mustapa Mohamed.
“Bagi saya secara peribadi, merasakan mungkin tidak perlu BN letak calon kerana kita hendak tumpukan kepada kerja-kerja pemulihan banjir,” jelasnya.
Mustapa, Pengerusi Barisan Nasional Negeri Kelantan memberitahu satu sidang media di sini, bahawa buat masa ini masih terlalu banyak kerja-kerja pemulihan banjir yang perlu diberi perhatian.
Sebaliknya, Mustapa merasakan suasana pilihan raya kecil akan menjejaskan usaha-usaha pemulihan banjir.
“Elok kita tumpukan juga perhatian kepada usaha-usaha merapatkan lagi hubungan, jadi kalau ada pilihan raya akan ada pergeseran, ada perbalahan, itulah keadaannya,” tegas Mustapa.
Bagaimanapun, beliau menjelaskan bahawa isu penyertaan BN dalam PRK Chempaka belum dibincangkan di mana-mana peringkat dalam bahagian ataupun perhubungan.
“Saya belum bincang dengan UMNO Bahagian Pengkalan Chepa dan Perhubungan,
“Apabila saya sudah berbincang, saya perlu kemukakan perakuan saya kepada Pengerusi Barisan Nasional,” jelas Mustapa lagi.
Bernama

8 comments:

  1. QUOTE :
    “Saya belum bincang dengan UMNO Bahagian Pengkalan Chepa dan Perhubungan,

    “Apabila saya sudah berbincang, saya perlu kemukakan perakuan saya kepada Pengerusi Barisan Nasional,” jelas Mustapa lagi.
    UNQUOTE :

    NYAHKAN MUSTAFA MAMAT DARI BUMI KELANTAN... DIA BUKAN ORANG KELANTAN ASLI.
    NYAHKAN MUSTAFA MAMAT DARI BUMI KELANTAN !
    NYAHKAN MUSTAFA MAMAT DARI BUMI KELANTAN !!
    NYAHKAN MUSTAFA MAMAT DARI BUMI KELANTAN !!!

    ReplyDelete
  2. Kenapa UMNO tidak perlu meletakkan calun di DUN Chempaka ?
    Apakah kerana UMNO tak ada batu & bijik bawah tundun ?...
    ... Aku sebagai AJK salah satu Cawangan Parlimen Pengkalan Chepa akan mengistiharkan diri keluar dari UMNO, jika dengan sengaja UMNO tidak meletakkan calun (titik)

    ReplyDelete
  3. Adalah satu penghinaan berat kepada pemimpin & ahli UMNO Parlimen Pengkalan Chepa & DUN Cempaka khususNya dengan tindakan pihak tertinggi parti UMNO - BN, jika benar tidak meletakkan calun...
    ITU SATU PENGHINAAN !
    ... ITU SATU PENGHINAAN KEPADA AKU !!
    ... ITU SATU PENGHINAAN KEPADA KAMI !!!
    ... ITU SATU PENGHINAAN KEPADA MEREKA

    ReplyDelete
  4. Apa makna perpaduan ?...
    Apa makna solidaritas ?...
    kepada mereka-mereka yang tidak hidup & mati dalam kawasan lubok PAS sejak dari Merdeka... maka kamu tidak merasakan apa yang kami rasa... Wahai Dato Mustafa mamat !!!

    ReplyDelete
  5. Jika benar apa yang disarankan...
    Maka adalah lebih terhormat bagi setiap pemimpin & ahli UMNO DUN Cempaka & Parlimen Pengkalan Chepa... BUBARKAN SEMUA CAWANGAN UMNO !!!...
    ITU ADALAH LEBIH TERHORMAT BAGI AKU
    ITU ADALAH LEBIH TERHORMAT BAGI KAMU,
    ITU ADALAH LEBIH TERHORMAT BAGI KITA !

    ReplyDelete
  6. Haloo0 !!!... seluroh umat bani melayu Kelantan yang selama ini menolak PAS...
    ... Bangkit semula !!!...
    NYAHKAH UMNO DARI BUMI KELANTAN
    PERKASA adalah lebih baik bagi kamu semua, jika begini lah caraNya !

    NYAHKAN UMNO DARI BUMI KELANTAN !
    NYAHKAN UMNO DARI BUMI KELANTAN !!
    NYAHKAN UMNO DARI BUMI KELANTAN !!!
    NYAHKAN UMNO DARI BUMI KELANTAN !!!!
    NYAHKAN UMNO DARI BUMI KELANTAN !!!!!
    NYAHKAN UMNO DARI BUMI KELANTAN !!!!!!
    NYAHKAN UMNO DARI BUMI KELANTAN !!!!!!!
    (titik)

    ReplyDelete
  7. Memang aku tidak siapa-siapa pun dalam barisan kepimpinan politik kelantan - aku tahu itu !!!

    AKU HANYA :
    Zuriat keturunan Sheikh Abdul Halim alYunan @ Tuan Padang Kelantanie - MENULIS. EX. alWarrant Officer (WO) intittle alYomen - alYomen of the Guard @ Royal Guard alTudor's. EX Staff MLO (Military Liason Officer) Pontianak & Singkawang, KALBAR, Indonesia. EX. Staff Military Attache - Malaysian Ambbassy JAKARTA, Indonesia. EX. Special Mission Staff South Afrika - Jhny, Pretoria, Kwinatal Zulu. EX. alYomen/alComdr Troop 35 (tugas khas), Desa Pahlawan, Kelantanie. (biar bbunyi arab sikit)

    ReplyDelete
  8. http://alyunan001.blogspot.com/

    "KETUHANAN & POLITIK"

    ReplyDelete