ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: PENANGAN KAPSUL AJAIB : TERPAKSA DIKEJAR KE HOSPITAL, 'KEMALUAN' TIDAK BERFUNGSI !!!

Saturday 6 December 2014

PENANGAN KAPSUL AJAIB : TERPAKSA DIKEJAR KE HOSPITAL, 'KEMALUAN' TIDAK BERFUNGSI !!!

Seorang lelaki berusia 25 tahun telah telah perpengaruh dengan kehebatan kapsul ajaib yang dijual kawannya konon boleh membuatkan dia hebat di ranjang tetapi akhirnya memakan diri apabila terpaksa dikejarkan ke hospital dan perlu dibedah kerana saluran darah telah tersumbat.
Menurutnya nama yang dirahsiakan, dia telah meperoleh majun tersebut dari kawannya dan telah menggunakan produk tersebut. Majun tersebut memang berkesan dan kadang sampai 4 5 kali dia boleh beraksi satu malam.
Keadaan ini membuatkan dia mula percaya kepada majun tersebut dan selalu menggunakannya. Jika habis beliau akan membeli baru sekotak 50 biji dengan harga RM200.
Tapi selepas dua tahun menggunakan majun tersebut kemaluannya mula ‘jatuh’ dan tidak mengeras lagi. Beliau membuat pemeriksaan doktor dan doktor mengesahkan urat-urat kemaluannya sudah tersumbat dan memerlukan pembedahan jika ingin pulih.
Menurutnya hampir lima buan dia terlantar di hospital dan sudah serik untuk menggunakan sebarang ubat kuat lagi.-Siakapkeli.
foto hiasan

No comments:

Post a Comment