ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: NAGA RAKSASA MUNCUL DI PERAIRAN NEW ZEALAND

Wednesday, 17 December 2014

NAGA RAKSASA MUNCUL DI PERAIRAN NEW ZEALAND


Seekor makhluk misteri berukuran gergasi muncul di Teluk Oke, Di Kepulauan Bay, New Zealand kira-kira seminggu lalu.

Seorang engineer bernama Pita Witehira menemui makhluk itu melalui foto satelit Google Earth. Witehira menemui penampakan makhluk itu semasa sedang mencari rumah tempat untuk berlibur. Ukuran panjang makhluk itu kira-kira 12 meter.

Makhluk itu kelihatan seperti mendekati permukaan air dan dari atas bentuknya memanjang, jejak air yang ditimbulkannya cukup jelas kelihatan, seperti yang dilaporkan oleh akhbar the Daily Mail, Isnin (15/12).

"Suku asli Maori menyebut makhluk itu Taniwha (seperti naga raksasa), yang jelas bukan paus dan terlalu besar jika disebut yu," kata Witehira.

Jejak air di teluk itu juga dipastikan bukan bekas lintasan kapal kerana tidak ada buih warna putih akibat putaran kipas enjin kapal.
Sumber dari merdeka.com

1 comment:

  1. Aha ! Jika gergasi/raksasa mula keluar maka hari Dajjal semakin hampir, kemuncak akhir seperti Allah SWT sampaikan kepada Nabi Muhammad SAW dan di ceritakan kepada pengetahuan semua Umat Islam rentetan nya.

    Sungai mengalir dan air terjun di dasar laut, tabir air masin dan air tawar, dari setetes air mani menjadi berbagai-bagai makhluk bernyawa yang terbit nya dari cantuman dan pecahan sel-sel sehingga mencakupi dunia terhalus dan tidak kasap mata zahir...

    Nikmat Tuhan yang mana kita nafikan ?

    Dengan ANGKUH berbaris-baris lah syaitan laknatullah yang nyata dan dari kalangan manusia musyrik tegar nyata mensyirikkan Allah SWT ! Teruja juga mengikut kitab-kitab ciptaan manusia. Teruja juga membudayakan fahaman anak cucu cicit dajjal atas nama hak asasi manusia. Dalam masa sama menafikan "hak asasi Islam" supaya masuk acuan sesat lagi menyesatkan fahaman mereka.

    Tidak kah manusia itu sudah di peringatkan ? Atas nama kemewahan, pangkat dan kebesaran, mereka menjadi TUAN-TUAN kepada TUHAN !

    Apa khabar para, Pewaris Nabi, Alim Ulama dan para Mufti ? Apa khabar para ustaz dan para ustazah? Kenapa diam seribu bahasa ?

    Kenapa para OSTAD dan Ostazah segera begitu berbicara ? Kenapa para penyangkal Nabi Muhammad SAW di ikut juga ?

    Apa khabar para Ulil Amri demi Negara tercinta ?

    (Bukan saya yang kata, rujuk lah, bacalah dengan kesahihan nya. Semua Umat Islam berAkidah dan berIman pun tahu..)

    ReplyDelete