ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: SIAPA YANG BUKA RUANG KEPADA UMNO MENGHENTAM PAS ???

Sunday 26 October 2014

SIAPA YANG BUKA RUANG KEPADA UMNO MENGHENTAM PAS ???

Yang sediakan ruang kpd musuh Pas pukul Pas bukan Pasma... Tapi Presiden Pas, Nasrudin Tantawi, Zaharudin Mohamad, Nik Abduh, Khairuddin AtTakiri dan beberapa kerat yang lain buka seluas-luasnya, bagi ruang selebarnya kepada musuh Pas balun Pas. Takkanlah sebagai penganalisis politik dah tenggelam buta dalam hal ini.

1 - Pasma tak keluarkan watikah di Dun Kota Damansara & Sg Pinang serta 3 Dun lagi di Terengganu. Tapi yang tandatangan itu ialah Presideng.

2 - Pasma tak tuduh calon Dun Bukit Besi edar pil kuda. Tapi yg buat itu ialah Presideng dalam ceramahnya.

3 - Pasma tak langgar keputusan Jawatankuasa Pas Pusat(JKPP) pada 17 Ogos 2014 yang sebulat suara setuju Wan Azizah dan Azmin calon MB Selangor. Tapi yg langgar keputusan JKPP ialah Presideng.

4 - Pasma tak peluk Umno dalam gelap. Tapi yang buat itu ialah 'Presideng and the Gang'.

5 - Pasma tak tuduh 2 adun Pas yg sokong keputusan Muktamar Khas kukuhkan Pakatan Rakyat sebagai BARUA dan BROKER. Tapi yang tuduh tu ialah Presideng.

6 - Pasma nak kukuhkan Pakatan Rakyat serta tak mahu Pas keluar Pakatan Rakyat . Tapi yang bertindak dan cakap tidak senada dengan Pakatan Rakyat ialah Presideng.

7 - Pasma tidak ada masalah dengan Anwar Ibrahim, Wan Azizah, Bajet 2015. Tapi yang hentam Anwar, Wan Azizah dan lari tak masuk dewan Parlimen musim bajet ini ialah Presideng.

8 - Pasma tak keluar fatwa sokong Wan Azizah masuk neraka. Tapi yang kata ahli-ahli Pas mesti diselamatkan daripada masuk neraka ialah Tuang Presideng.

9 - Pasma tak jadikan Muktamar Pas ke 60 sebagai medan menyerang pemimpin. Tapi yang serang, label dan tak jadikan muktamar medan muhasabah ialah Presideng.

10 - Pasma mahu kukuhkan Pas bersama Pakatan. Tapi Presideng bersama pasukanNYA, Nasrudin Tantawi, Zaharudin Mohamad, Nik Abduh, Khairuddin AtTakiri dan beberapa kerat yang lain buat kenyataan media, tindakan yang mahu melemahkan Pakatan.

11. Yang bergerak kearah supaya Pas ditendang keluar dari Pakatan Rakyat ialah Presideng and the Gang. Bukannya Pasma.

~ "Mereka(Presideng and the Gang) yang tibai orang lain.. alih-alih mereka menangis kepada ahli mengadu kena pukul..." ~Kelaku keling..

No comments:

Post a Comment