ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: ASTAGHFIRULLAHAL'ADZIM : USTAZ AZHAR IDRUS DIFITNAH DENGAN RAKAMAN VIDEO SEKS ???

Thursday, 23 October 2014

ASTAGHFIRULLAHAL'ADZIM : USTAZ AZHAR IDRUS DIFITNAH DENGAN RAKAMAN VIDEO SEKS ???


Belum sejuk cerita pasal gambar intim Ahli Parlimen DAP Bukit Bendera, Zairil Khir Johari dengan calon Prk Teluk Intan Dyana Sofya, sekarang ni kecoh pula pasal video seks mirip penceramah agama terkenal yang Pro Pakatan.

Sejak malam tadi terdapat usaha memburukkan peribadi penceramah agama Ustaz Azhar Idrus dengan menyebarkan video panas atas ranjang seorang pelakon yang menyerupai penceramah tersebut.

Khabarnya, video pasal individu bergelar Ustaz ni dah tersebar melalui beberapa blog serta facebook dan group whatsapp.. Tak tahulah dari mana sumber asalnya, tapi sejak tengah malam tadi memang kemunculan video ni menjadi topik hangat di media sosial.

Sungguhpun kurang jelas motif pihak berkenaan, boleh dikatakan adegan tersebut merupakan satu lakonan kerana kamera yang digunakan boleh di “zoom” dan berubah kedudukan.

Ini bermakna rakaman tersebut dilakukan secara sedar oleh pelaku yang menyerupai Azhar Idrus.

Adalah mustahil untuk pelakon tersebut membenarkan aksi beliau dirakam jika beliau adalah Azhar Idrus.

Ini berbeza dengan video Datuk Seri Anwar Ibrahim tempoh hari kerana ia dilakukan oleh kamera tersembunyi yang statik. Dalam kes Anwar, perakam pula merupakan sahabat beliau dan mengakui kejadian tersebut.

Berdasarkan video “Azhar idrus” ini nyata ia merupakan permainan pihak tertentu yang mungkin sahaja atas tujuan menjatuhkan imej Islam.

Dengan trend perkongsian perkara-perkara dalam bilik tidur sebegini sekarang, tak ada apa yang mustahil untuk kita nafikan. Walaubagaimanapun, kalau difikirkan secara logik akal, takkan lah seorang Ustaz yang sering membicarakan soal agama tergamak merakam aksi seksnya sendiri kan.

Tambah-tambah pulak Ustaz ni memang terkenal serta mempunyai pengikut yang ramai di seluruh negara. Dan agak mustahil juga Ustaz ni sengaja mahu simpan benda-benda macam ni. Rasanya tak ada untung apapun kalau disimpan walaupun sekadar untuk kenangan.

Jadi apa nak hairan dengan video-video macam ni. Kalau betul pun apa yang kita boleh buat, kecuali kutuk si pelaku secara berjemaah. Dan kalau tak betul pun apa yang boleh kita cakap selain kutuk juga si pembuat video secara berjemaah.

Kesimpulannya.., tengok saja lah dan ambil ikhtibar dari apa yang berlaku.

No comments:

Post a comment