ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: AKSI PEMUDA TERAJANG PAKCIK TUA DI RESTORAN JADI VIRAL (VIDEO INSIDE)

Tuesday 28 April 2015

AKSI PEMUDA TERAJANG PAKCIK TUA DI RESTORAN JADI VIRAL (VIDEO INSIDE)

[Dengan Video] Aksi Pemuda Terajang Warga Emas Cetus Kemarahan

Entah apa salahnya, kejadian seorang lelaki tua ditendang seorang pemuda yang dipercayai berlaku di sebuah kedai makan menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan pengguna laman sosial Facebook.

Kejadian yang dirakam menerusi satu video berdurasi 1 minit 9 saat itu dimuat naik di akaun Facebook, Anna Rubysha sehingga kini mendapat lebih 42,825 tontonan.

Merujuk rakaman tersebut, seorang pemuda yang dipercayai pemilik kedai itu seolah tanpa berfikir panjang bertindak menendang lelaki tua selepas bertanyakan sesuatu kepadanya. 

Lebih memilukan apabila pemuda itu turut menghayun kerusi sebelum sempat dihalang seorang wanita.


Rata-rata pengguna Facebook melahirkan perasaan marah dengan menyifatkan tindakan lelaki tersebut sebagai biadap.

Sementara itu, seorang pengguna, Norhasimah Saad mendakwa kejadian tersebut berlaku pada Jumaat lalu sekitar jam 3 petang ekoran warga emas itu dikatakan bertindak menampar anak pemuda itu.

“Sebenarnya, kes terjadi disebabkan pakcik itu yang tampar anak dia. Masa ibu dia tanya, dia menangis mengatakan pakcik itu tamparnya.

“Si Pian (lelaki yang menendang orang tua itu) pun tanyalah pakcik itu, pakcik itu mengaku.. Itu yang Pian marah,” tulis Norshimah dalam Facebook berkenaan.

Tambah Norshimah, susulan insiden tersebut Pian melahirkan rasa kesal dan merancang untuk berjumpa dengan keluarga lelaki tua itu untuk memohon maaf

“In Shaa Allah satu perjumpaan akan diadakan bersama keluarga pakcik itu untuk memohon maaf sekali lagi,” katanya.

Sumber : Malaysian Digest

No comments:

Post a Comment