ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MP: ADA SEBAB PM @NajibRazak TETAP BERLAPIK JAWAP TUN M (VIDEO INSIDE)

Wednesday 10 June 2015

MP: ADA SEBAB PM @NajibRazak TETAP BERLAPIK JAWAP TUN M (VIDEO INSIDE)

MP: Ada sebab Najib tetap berlapik jawab Dr M

"Saya faham Datuk Seri Najib Abdul Razak punyai perasaan seperti saya iaitu tidak sanggup berlaku tidak sopan kepada Tun Dr Mahathir Mohamad," itu antara luahan Ahli Parlimen Ketereh, Tan Sri Annuar Musa dalam program Bicara Tokoh anjuran sebuah badan bukan kerajaan pada 8 Jun lalu.

Bercakap dalam program anjuran Pertubuhan Nadi Rakyat Malaysia itu, Annuar berkata, disebabkan itulah, walaupun 'dirodok' dengan pelbagai serangan oleh bekas Perdana Menteri itu, Najib tetap berlapik ketika menjawab serangan Dr Mahathir.

"Kita faham, jasa Tun Mahathir tidak ternilai, bagi saya walaupun jasad bercerai badan saya akan ingat jasa Tun.
"Namun adakah serangan Tun Mahathir ini mendatangkan kebaikan, tidak... sebaliknya pergeseran ini akan mengurangkan kekuatan kita," katanya.

Sehubungan itu, Pengerusi Mara itu berharap agar Perdana Menteri dan Dr Mahathir dapat mencari titik persamaan bagi memastikan Umno terus diterima rakyat.

Pada Jumaat, program Dialog PM bersama NGO bertukar kecoh sehingga memaksa penganjur forum 'Nothing to Hide' membatal dan menangguhkan program ke tarikh lain atas arahan polis kerana faktor keselamatan.

No comments:

Post a Comment