ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: ISTERI TG RAZALEIGH MENINGGAL DUNIA

Saturday 6 June 2015

ISTERI TG RAZALEIGH MENINGGAL DUNIA


KUALA LUMPUR: Isteri Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah, Cik Puan Sri Nur Yvonne Abdullah meninggal dunia akibat penyakit barah, malam tadi.

Allahyarham yang berusia 68 tahun meninggal pada jam 7.05 malam di Pusat Perubatan Subang Jaya (SJMC). Tengku Razaleigh dan ahli keluarga terdekat turut berada di sisi ketika Allahyarham menghembuskan nafas terakhir.

Difahamkan, Allahyarham dimasukkan ke hospital berkenaan sejak awal bulan ini akibat jangkitan kuman, namun kesihatannya ketika itu dilaporkan baik. Bagaimanapun, tahap kesihatannya kembali merosot sejak beberapa hari lalu sehingga mengalami kesukaran bernafas sebelum disahkan meninggal dunia.

Jenazah Allahyarham dibawa pulang ke kediamannya di Jalan Langgak Golf di sini, dan akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Jalan Ampang sebelum solat Zohor.

Dalam pada itu, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam Twitter malam ini mengucapkan takziah kepada Tengku Razaleigh akan kepulangan ke rahmatullah isterinya, Puan Sri Noor Yvonne Abdullah. "Moga roh dirahmati. Al-Fatihah," kata Najib.

No comments:

Post a Comment