ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: PANAS !!! SUATU MASA DI MALAM PERTAMA

Wednesday, 28 January 2015

PANAS !!! SUATU MASA DI MALAM PERTAMA



Mamat adalah anak tunggal Si Ali yang mana ibunya sudah lama meninggal dunia. Adapun satu kisah, si tunang Mamat iaitu Milah juga merupakan anak tunggal yang tinggal bersama ibu, yang kematian bapa semasa beliau di dalam kandungan lagi.

Nak dijadikan cerita, mereka ingin berkahwin pada satu cuti sekolah yang mendatang.

Dipendekkan cerita, bapa Si Mamat pun menurunkan ilmu-ilmu malam pertama kepada anaknya dan beberapa nasihat.

“Mamat…bapak dengar, bapaknya Si Milah tu meninggal kerana gara-gara mak Milah ko nak tahu.” Mamat bertanya, “Kenapa Pak?”

“Bapak dengar orang kampung dok citer, xxxx maknya Milah tu ada gigi. Itu pasal bapak dia mati, masa malam pertama. xxxx putus digigitnya xxxx mak Milah tu. Bapak rasa ko kena hati-hati… takut Milah pun ada gigi kat xxxx dia. Nahas ko digigit nanti. “Mamat nak buat macam mana pak?” tanya si Mamat.

“Bapak rasa masa dalam bilik, di malam pertama nanti, ko padamkan lampu cepat-cepat. Lepas tu masa nak masukkan xxxx dalam xxxx Si Milah tu ko hulurkan lutut engko…ko test dulu. Kalau betul xxxx Milah ada gigi, selamat ler xxxx ko..lutut engko ajer kena gigit kan.” Mamat pun setujulah dengan cadangan bapaknya.

Berbalik pula Si Milah…ibunya juga menurunkan beberapa petua dan nasihat untuk malam pertama seperti juga bapa si Mamat.

Milah…mak dengar, maknya Si Mamat tu meninggal kerana gara-gara bapak dia ko nak tahu.” Milah pula bertanya, “Kenapa mak?”

“Mak dengar orang kampung dok citer, xxxx bapaknya Mamat tu besar giler. Kepala xxxx pun dah sebesar kepala lutut. Itu pasal mak dia mati, tiap-tiap hari kena xxxx. Koyak rabak xxxx maknya Mamat tu. Mak rasa ko kena hati-hati…takut xxxx Mamat pun besar macam bapak dia, kepala xxxx pun dah sebesar kepala lutut. Habis ler xxxx ko Milah.

“Milah nak buat macam mana mak?” tanya si Milah.

“Mak rasa masa dalam bilik, di malam pertama nanti, bila Mamat dah padamkan lampu dan masa dia nak masuk xxxx dia dalam xxxx ko, Milah hulurkan mulut Milah… Milah test dulu. Kalau xxxx Mamat besar macam bapak dia selamat ler xxxx ko..”

Minah pun ingatlah dengan cadangan maknya.

DI MALAM PERTAMA

Apabila dipadamkan lampu, masing-masing Si Mamat dan Milah pun bertindak seperti cadangan bapa dan ibu masing-masing.

Dah siap romen.. romen.. jilat.. raba..


Di dalam gelap Mamat pun menghalakan kepala lutut dia kepada Milah dan Milah pula menghalakan mulutnya kepada Mamat tanpa menyedari tindakan pasangannya. Maka …….bertemulah kepala lutut dengan mulut yang dipenuhi gigi. Mamat terkejut…apabila kepala lututnya digigit mulutnya milah yang disangkakan xxxx tadi. Milah juga terkejut…apabila disangkanya kepala xxxx si Mamat sebesar lutut. Kerana terkejut dan takut…mamat terus terjun daripada tingkap rumah dan balik ke rumah bapanya…dan milah pula terus menjerit…


Di rumah Si Mamat… mamat terus bercerita kepada bapanya yang Si Milah isterinya memiliki xxxx bergigi yang disangkanya. Bapa Si Mamat tergamam dan agak terkejut.


“Mamat…esok pagi bapak nak tengok betul ker Si Milah xxxxnya ada gigi.”

“Kita pergi rumah dia…kita tengok live” Mamat pun bersetuju.

Semasa Mamat dan bapanya ke rumah Si Milah, Milah sedang mandi bogel di bilik air rumahnya. (Bilik air berperigi diluar rumah yang ditutupi zink..rumah kampung)


Mamat pun memanggil Milah…bersama bapanya di sisi.


“Milah…milah…abang nak jumpa engko. Apabila ketahuan Milah sedang mandi.. Mamat pun menendang pintu bilik air tersebut.


Milah yang berbogel semasa itu merasa malu kerana bapa mertuanya dapat melihatnya tubuh bogelnya… mencari-cari benda utk menutup tubuhnya. Tapi malang, tiada apa yang ada melainkan serumpun kangkung yang tumbuh di tepi perigi.


Di ambilnya kangkung itu lalu ditutupkan ke bahagian xxxxnya… iaitu bahagian yang kecil yang mampu ditutupi.


Mamat terkejut bukan kepalang…lalu berkata.

MILAHhhhhhh……… abang ingat xxxx ko ada gigi.. rupanya siap boleh makan kangkung yer Milah..???”


hahaha….begitulah kisah malam pertama yg panas tapi lucu….jom..gelak..ahak..ahak..ahak…

PS; Kisah ini sebenarnya cerita yang admin ambil dari satu sumber dan pada mulanya ingatkan memang malam pertama yang panas, tapi akhirnya lawak pula (Gambar di atas sekadar gambar hiasan)

1 comment:

  1. Hahhahhahaa... Tersedak aku baca... This is agood joke.... Hahhahahaa

    ReplyDelete