ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: PERJALANAN TERAKHIR SEORANG GURU : TRAGIS DAN MENYAYAT HATI!!!

Tuesday 10 September 2013

PERJALANAN TERAKHIR SEORANG GURU : TRAGIS DAN MENYAYAT HATI!!!

SUAMI mangsa bersama ahli keluarga tidak dapat menahan kesedihan ketika melihat jenazah di Hospital Serdang.
Kajang: “Sebaik tiba di lokasi kejadian sebak hati saya melihat Rohaya tersepit kerana kepala lori itu menghempap kereta dipandunya manakala mayat tiga anaknya sudah dikeluarkan dan terbaring di atas jalan raya.”
Demikian kata Guru Besar Sekolah Kebangsaan Bandar Baru Bangi, Rohana Hussin, 59, yang juga majikan kepada Rohaya Md Rabi, 35, yang terbunuh bersama tiga anaknya dalam kemalangan ngeri, di sini, semalam. 
Kemalangan berlaku kira-kira jam 11 pagi di Kilometer 8 Jalan Bangi-Kajang, berhampiran Jambatan Teras Jenang, ketika Rohaya yang memandu Perodua Kancil bersama empat anaknya dalam perjalanan dari Bangi untuk menghantar dua anaknya ke rumah pengasuh di Teras Jernang. 

Tiga anak Rohaya yang maut di tempat kejadian ialah Nur Nabila Al-Huda, 9, Nur Nabila Al-Hanan, 7, dan Muhammad Nabil Lutfi Al-Hadif, setahun, manakala Muhammad Nabil Lutfan Al-Husni, 3, parah dan dirawat di Hospital Kajang (HK).

Rohaya yang juga seorang guru dipercayai mengajar pada sesi petang manakala suaminya mengajar sesi pagi di Sekolah Rendah Kebangsaan Bandar Baru Bangi. Mereka sekeluarga menetap di Taman Impian Putra, Kajang.
Takziah Buat suami dan keluarga Allayarhamah. Semoga roh arwah dan anak-anak ditempatkan bersama golongan yang beriman...AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment