ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: BERINGATLAH SAUDARA SEAGAMA DAN SEBANGSA DALAM PAS & PKR !!!

Monday 9 September 2013

BERINGATLAH SAUDARA SEAGAMA DAN SEBANGSA DALAM PAS & PKR !!!


Saudara seagamaku sekalian, esok adalah penentuan kepada kesucian agama kita, Agama Islam yang agung lagi diredhai Allah. 

Marilah kita bersama-sama berdoa, bermunajat dan bertawakkal agar kemenangan diberikan oleh Allah s.w.t kepada kita yang selama ini berjihad mempertahankan kesucian kalimahNya dari kesyirikan dan kejahatan kaum harbi kafirin.

Ayuh kita turun berkumpul di hadapan Mahkamah Rayuan Putrajaya esok , Selasa 10.9.2013 dengan berzikir, bertahmid, bertahlil dan laungkan takbir sambil menyatakan sokongan kepada barisan peguam Muslim yang berada di barisan hadapan mempertahankan kalimah Allah swt.

Jangan gentar saudara-saudaraku.. Jangan kita sesekali bersetuju atau membenakan kalimahNya digadai atau dibenarkan penggunaannya oleh kaum kafirin yang berniat jahat memurtadkan kaum muslimin. 

Marilah bersama-sama umat Islam sekalian berjihad berganding bahu menyatakan sokongan kepada seluruh umat yang mencintai agama Islam bersama-sama mempertahankan kesucian kalimah Allah Yang Maha Esa hingga ke akhir hayat.


Demi politik, ada saudara kita dalam PAS dan PKR yang menyokong gereja katolik demi mendapat sokongan kaum Cina yang kuat menyokong DAP yang dikuasai evangelist Kristian.

Beringatlah: 
Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Satu tanggungawab kita untuk selamatkan dan pertahankan akidah saudara kita dalam Islam. Sama-sama kita lakukan dan bukan ambil kesempatan politik dari kes ini.

No comments:

Post a Comment