ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: KENYATAAN PALING BODOH DARI INDIVIDU BERBANGSA MELAYU ISLAM !!!

Thursday 19 September 2013

KENYATAAN PALING BODOH DARI INDIVIDU BERBANGSA MELAYU ISLAM !!!


Sejarah tidak akan pernah menipu... Sejarah juga telah membuktikan sejahat dan sejahil manapun kita, akhirnya nanti kita akan menemui ajal... Firaun pernah wujud juga mati... Hitler pernah wujud juga mati... Begitu juga halnya dengan Chin Peng, beliau juga pernah wujud dImuka bumi ini dan akhirnya mati pada tanggal 16 Sepptember 2013 pada usia 90 Tahun.

Jika nenek moyang kita yang menderita semasa Komunis bermaharaja lela dahulu masih hidup, pastinya mereka tidak akan lupa kejahatan Chin Peng. Hanya pembangkang yang tidak tahu sejarah sahaja yang akan menyatakan Chin Peng adalah Pejuang. Walhal hakikatnya, Orang Melayu yang hidup kketika zaman 'Kegemilangannya' sangat tahu siapa sebenarnya Chin Peng.

Bila tarikh kematiannya jatuh pada 16 Seotember 2013, ianya adalah tarIkh yang cukup signifikan bagi rakyat malaysia... Ya! anak-anak muda tidak pernah merasai kesengsraan hidup di zaman Komunis, mereka ketika ini hanya dapat merasainya dalam bentuk pembacaan, namun, kesengsaraannya telah dipikul oleh nenek moyang kita terdahulu.

Apa yang pelik, ada juga manusia yang buta sejarah! Tambah menghairankan lagi, mereka-mereka ini terdiri dari kalangan aktivist pembangkang yang sukaa buat hal untuk meempopularkan diri sendiri... Kasihan!!!

No comments:

Post a Comment