ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: BETULKAH TABUNG BANTUAN INI SAMPAI KEPADA YANG HAK???

Thursday 12 September 2013

BETULKAH TABUNG BANTUAN INI SAMPAI KEPADA YANG HAK???


Nak bantu tak salah tapi biarlah jujur!!!

Dewan Muslimat Pas telah melancarkan tabung bantuan bagi membantu keluarga mangsa kemalangan ngeri yang mengakibatkan seorang ustazah dan 3 anaknya maut 2 hari lepas di Kajang.
http://hambaliabdullah.blogspot.com/2013/09/perjalanan-terakhir-seorang-guru-tragis.html

Tapi yang menjadi persoalannya ialah no akaun yang tertera pada print screen diatas...Kenapa bukan no akaun keluarga mangsa??? Kenapa perlu didermakan kedalam akaun Muslimat Pas???

Bukan nak kata apa, "track rekod" Pas dalam hal ehwal menguruskan duit pun diakui banyak timbulkan masalah. Duit tabung memali pun hilang entah kemana. Duit Kohilal lagi. Duit Tabung Lahad Datu pun kita tak tahu kemana dibelanjakan.

Memang dah lama diperhatikan, Pas memang berminat kalau bab menguruskan derma...Duit derma yang dapat pula terus dimasukkan kedalam akaun parti...Lagi sakanlah!!!

Bukan apa kesian kat keluarga mangsa. Sudahlah kehilangan Isteri dan anak anak sekelip mata. Lepas tu nama keluarganya pula digunakan untuk buat kutipan derma yang tak tahu kesahihan cara pengurusan kewangan.

Minta pihak yang bertanggungjawap siasat kesahihan tabung derma ini!!!

Sekali lagi ucapan Takziah Buat suami dan keluarga Allayarhamah. Semoga roh arwah dan anak-anak ditempatkan bersama golongan yang beriman...AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment