ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: KKM & RTM MESTI SELESAIKAN PERKARA INI SEGERA !!! @shaberyc @Zahid_Hamidi @pdrm

Wednesday 11 September 2013

KKM & RTM MESTI SELESAIKAN PERKARA INI SEGERA !!! @shaberyc @Zahid_Hamidi @pdrm

Penulis tidak pasti sama ada kesilapan ini di sengajakan atau tidak,.. tapi ini cukup memalukan, Sandainya perkara ini terjadi pada stesen TV swasta, rasanya kita boleh pejam mata, tapi ia berlaku pada stesen TV milik kerajaan.

Pelik dan hairan... takanlah orang yang di tugaskan untuk menyediakan grafik untuk slot berita ini tak perasan akan tulisan yang menghina pasukan polis itu atau dia buat-buat tak perasan???

Apa pun pihak Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKM) dan pihak RTM perlu memohon maaf secara terbuka kepada pihak PDRM dan KDN atas perkara yang berlaku.

Walaupun RTM sudah memohon maaf melalui beritanya pada jam 12.00 malam, ramai melihat ini merupakan sabotaj yang serius terhadap PDRM.

Umum tahu cubaan memburukkan imej PDRM telah lama dilakukan oleh pihak pencacai Pakatan Haram. Kini dengan mempunyai "kaki" di RTM, maka lebih mudahlah puak pencacai melakukan kerja mereka.

Kerajaan perlu adakan siasatan terperinci terhadap isu ini. Jangan pandang remeh...jangan pandang enteng terhadap perkara yang dilihat kononnya kesilapan terlepas pandang.

No comments:

Post a Comment