ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: GOLONGAN GAY MELAYU SEMAKIN BERANI KONGSI "AKSI" DI FB !!!

Friday 13 September 2013

GOLONGAN GAY MELAYU SEMAKIN BERANI KONGSI "AKSI" DI FB !!!



Semakin lama semakin berani golongan gay Melayu menunjukkan belang mereka di mata dunia, terbaru sepasang gay dengan bangganya mengakui orientasi songsang mereka di laman Facebook. 

Kebangangan remaja Malayu zaman sekarang ini makin menjadi-jadi, ada yang secara terang-terangan mengaku diri mereka gay, sampai ada yang memuat-naik gambar bercumbu-cumbuan dengan pasangan yang juga seorang lelaki.

Kalau dahulu tidaklah kita lihat remaja-remaja gay ini mengaku secara terang-terangan, tetapi sekarang, mereka bukan sahaja secara terang-terangan melakukan perbuatan terkutuk tersebut, tetapi juga merasa bangga.

Apakah ini kesan daripada modenisasi yang melampau??? Ramai remaja Melayu kita terjebak dengan gejala ini, dan semakin hari, semakin teruk.

Penulis percaya perkara sebegini bukanlah baru terjadi, namun diharapkan budak-budak generasi sekarang cepat-cepat kembali ke pangkal jalan yang benar.

Tidak terlambat rasanya untuk berubah, yang penting tetapkan hati dan segera bertaubat agar kesilapan sama tidak berulang di kemudian hari.

Lagipun tiada faedahnya menjalinkan hubungan sejenis kerana perbuatan itu dilaknat Allah SWT serta Nabi tidak mengaku umat jika mengamalkan cara hidup sebegitu.

No comments:

Post a Comment