ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MEMALUKAN !!! VIDEO PEGAWAI KANAN POLIS INDIA MAKI HAMUN, CERCA DAN LUDAH PEGAWAI KANAN POLIS MELAYU TERSEBAR !!! APA REAKSI @Zahid_Hamidi @KBAB51 @pdrm

Thursday 31 July 2014

MEMALUKAN !!! VIDEO PEGAWAI KANAN POLIS INDIA MAKI HAMUN, CERCA DAN LUDAH PEGAWAI KANAN POLIS MELAYU TERSEBAR !!! APA REAKSI @Zahid_Hamidi @KBAB51 @pdrm


Sekarang ini tengah kecoh tentang klip video seorang pegawai polis berpangkat DSP bernama Ravindran Kutty Krishnan (PT C41) dari IPK Selangor sedang memaki hamun, mencerca dan meludah seorang pegawai polis Melayu bernama ASP Ahmad bin Mat Noor.

Dalam klip video berkenaan, DSP Ravindhran telah menanggalkan baju dan mencabar ASP Ahmad untuk beradu tenaga. Cermin meja pejabat ASP Ahmad juga telah dipecahkan, selain dinding dan peralatan di dalam bilik pegawai polis berbangsa Melayu itu juga telah dirosakkan oleh DSP Ravindhran.

Insiden ini telah berlaku di hadapan Tuan KJKA Selangor.

Dilaporkan, kejadian ini berlaku setiap hari dan DSP Ravindhran bukan sahaja ASP Ahmad tetapi juga beberapa orang pegawai dan anggota bawahan yang lain. Mereka bukan sahaja dipukul, ditendang bahkan turut diludah.

Beberapa orang pegawai dan anggota yang menjadi mangsa DSP Ravindran, mula mempertikaikan pegawai berkenaan. Malah mereka sudah mula mempersoalkan bilakah kezaliman dan penindasan yang dilakukan oleh DSP Ravindran yang sangat sombong dengan pangkatnya, akan berhenti.


No comments:

Post a Comment