ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: VIDEO PANAS : PELAJAR WANITA DI "TANGKAP BASAH" BERSAMA 2 LELAKI DALAM KERETA !!! NAUZUBILLAH...

Wednesday 11 December 2013

VIDEO PANAS : PELAJAR WANITA DI "TANGKAP BASAH" BERSAMA 2 LELAKI DALAM KERETA !!! NAUZUBILLAH...


Astaghfirullahalazim...APA NAK JADI NI?

Bukan niat nak memalukan sesiapa, tapi anda lihatlah sendiri Video Panas dibawah di mana seorang pelajar wanita di tangkap dengan 2 jantan dalam keadaan separuh boge!!! Nauzubillah...
“Dan janganlah kalian mendekati zina; Sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji. dan suatu jalan yang buruk.” (Al-Israa’: 32) 
Al-Imam Ibnu Katsir rahimahullah berkata tentang ayat ini: “Allah subhanahu wata’ala berfirman dalam rangka melarang hamba-hamba-Nya dari perbuatan zina dan larangan mendekatinya, yaitu larangan mendekati sebab-sebab dan pendorong-pendorongnya.” (Lihat Tafsir Ibnu Katsir, 5/55)
Asy-Syaikh As-Sa’di rahimahullah menjelaskan tentang ayat ini di dalam tafsirnya, 
“Larangan mendekati zina lebih mengena ketimbang larangan melakukan perbuatan zina, karena larangan mendekati zina mencakup larangan terhadap semua perkara yang dapat mengantarkan kepada perbuatan tersebut. Barangsiapa yang mendekati daerah larangan, ia dikhawatirkan akan terjerumus kepadanya, terlebih lagi dalam masalah zina yang kebanyakan hawa nafsu sangat kuat dorongannya untuk melakukan zina.” (Lihat Taisir Al-Karim Ar-Rahman, hal.457) 
Sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan keji.
Mengikut sumber, dua remaja ini adalah pelajar di salah sebuah IPTA di malaysia. Mereka di tangkap ketika sedang melakukan hubungan terlarang didalam kereta yang di sewa oleh pasangan terbabit.

Bagi Admin inilah pasangan yang otaknya kurang cerdik walaupun belajar tinggi tapi otak diletakkan di kepala lutut. 

Amat memalukan sekali....Ini sebagai pengajaran kepada yang diluar sana. 

No comments:

Post a Comment