ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: BAYI DIBUANG DI TEMPAT PEMBUANGAN SAMPAH !!! (VIDEO INSIDE)

Thursday 3 April 2014

BAYI DIBUANG DI TEMPAT PEMBUANGAN SAMPAH !!! (VIDEO INSIDE)

” Alhamdulillah, bayi yang tidak berdosa ini sempat saya selamatkan dengan beberapa jiran yang lain. Bayi yg tidak berdosa ini dibuang di dalam kebuk pembuangan sampah, tapi Allah swt maha memelihara…ibu bapa atau manusia apakah yang sanggup melakukan perbuatan sebegini."
” Malam semalam dan malam ini saya tidak dapat melelapkan mata…saya teringat akan wajah comelnya….hati kecil ini berhasrat untuk mengambilnya untuk dijadikan anak angkat…namun saya terpaksa menyerahkan kepada pihak berwajib..pihak polis dan hospital.
” Disamping itu saya bersama rakan-rakan berbilang bangsa yang lain sedang cuba mengesan melalui rakaman CCTV…terima kasih kepada semua kejiranan terlibat terutama nya Mr.Loh untuk (CCTV). ”- Jam Sarriali

No comments:

Post a Comment