ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MEI FUN VS WAN AZIZAH DI #PRKKajang !!!

Tuesday 11 March 2014

MEI FUN VS WAN AZIZAH DI #PRKKajang !!!


BANGI - Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kajang bakal menyaksikan pertandingan satu lawan satu antara calon BN, Datin Paduka Chew Mei Fun BN dan Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dari PKR.

Kedua-dua calon wanita itu menyerahkan borang pencalonan pagi ini dalam suasana aman dan berjalan lancar di Kompleks Sukan Majlis Perbandaran Kajang di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi yang dimulakan pada pukul 9 pagi dan ditutup sejam kemudian.

Pegawai Pengurus Pilihan Raya, Datuk Hassan Nawawi Abdul Rahman mengumumkan nama kedua-dua calon itu sebagai layak bertanding di kerusi tersebut.
   
Mei Fun yang diiringi para penyokong BN, diketuai Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba di pusat penamaan calon pada 8.52 pagi untuk menyerahkan kertas pencalonan.

Manakala Dr Wan Azizah menyusul pada pukul 9.05 pagi tiba diiringi para penyokongnya yang diketuai Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pilihan raya kecil itu diadakan susulan peletakan jawatan secara mengejut wakil rakyat sebelum ini, Lee Chin Cheh daripada PKR pada 27 Januari lalu.

Antara pemimpin BN lain yang hadir di pusat penamaan calon itu ialah Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor Datuk Seri Noh Omar, Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai, Presiden Gerakan, Datuk Mah Siew Keong dan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin Abu Bakar.
   
Tidak ketinggalan di pihak pembangkang, antara kepimpinan yang hadir termasuklah, Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan Pesuruhjaya Pas Kedah, Datuk Mahfuz Omar.
   
Pengundian bagi pilihan raya kecil ini ditetapkan pada 23 Mac dan pengundian awal pada 19 Mac depan.

SH
polpencalon

IMG-20140311-WA0000

IMG-20140311-WA0001

IMG-20140311-WA0003

IMG-20140311-WA0004

No comments:

Post a Comment