ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: KEHILANGAN PESAWAT MAS MH370 : KENAPA ANWAR TAK SAMAN TABLOID DAILY MAIL??

Monday 17 March 2014

KEHILANGAN PESAWAT MAS MH370 : KENAPA ANWAR TAK SAMAN TABLOID DAILY MAIL??


HAIRAN apabila sebuah akhbar tabloid dari United Kingdom, Daily Mail menuduh Anwar terlibat dalam siri kehilangan pesawat MAS MH370 yang sehingga kini belum ditemui.

Pelbagai teori sama ada menggunakan teknologi canggih dan terkini hinggalah kepada menggunakan bantuan bomoh dan pakar psikik bagi membantu kerajaan Malaysia mencari dan menyelamatkan penumpang pesawat ke Beijing itu.

Jika sebelum ini Anwar kerap menyaman akhbar dalam Malaysia yang dikatakan memfitnahnya, tetapi apabila sampai akhbar luar negara mungkin memfitnahnya, kenapa Anwar terus mendiam seribu bahasa dan hanya melalak atas pentas ceramah Kajang? {Respon Anwar berhubung  dakwaan ini}

Tidak mahu membuat spekulasi tetapi KEBETULAN pesawat itu hilang sehari selepas Anwar dijatuhi hukuman penjara 5 tahun. Malah mungkin juga kebetulan Tian Chua dalam akaun Twitternya mengatakan kerajaan dipimpin Najib ini akan TUMBANG dalam masa 5 BULAN.

Apakah kaitan antara hukuman kes liwat Anwar dengan status Tian Chua?

Adakah selepas 5 bulan kerajaan piminan Najib akan tumbang, maka selepas itu barulah pesawat MH370 akan muncul?

Agenda siapa pula yang merancang tragedi ini?

Yang penting marilah kita berdoa semoga penumpang pesawat dalam keadaan baik.

No comments:

Post a Comment