ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: JANGAN PUTUS HARAP !!! TERUSKAN BERDOA !!! #pleasecomeback #prayformh370

Thursday 13 March 2014

JANGAN PUTUS HARAP !!! TERUSKAN BERDOA !!! #pleasecomeback #prayformh370


"Sama-sama kita doakan agar misi mencari dan menyelamatkan penumpang dan anak kapal pesawat MH370 dipermudahkan Allah SWT."
InsyaAllah...

Jangan putus harap. Teruskan berdoa! #pleasecomeback #prayformh370


Berkenaan dengan kehilangan PESAWAT MH 370 itu, tuan guru yang alim itu berkata bahawasanya dalam buku Muhammad Isa Daud berdialog dengan Jin Islam, pernah menyoal salah seekor jin, mengapa mesti mereka merampas pesawat2 dan kapal2 itu? Tanya saya kurang mengerti...."kapal2 dan pesawat2 itu ditempatkan di tempat2 tertentu, ditutup dengan sinar tertentu atau dikelilingi oleh RIBUAN SYAITAN seperti sihir yang membawa seorang perajurit yang tiba2 melemparkannya di depanmu dan engkau tidak boleh melihatnya sebelum mereka meninggalkan tempat itu"...

Orang alim tidak bercakap menggunakan hawa nafsu dan merepek2, mereka dikurniakan kasyaf dan ilham oleh Allah, untuk apa saya dedahkan ini, kerana untuk kebaikan kita bersama dan rasa tenang sedikit mendapat maklumat dari orang2 soleh, sama2 kita usaha doakan mereka menemui jalan penyelesaian kerana Allah sebaik2 Penolong....Mereka di dalam pesawat itu MESTI kena jumpa Kalimah Syahadah, Lailahaillahu Muhammadur Rasulullah di dalam alam ghaib yang mereka terperangkap, kerana Kalimah itu sahajalah anak kunci untuk mereka keluar....Kerana menurut tuan guru yang alim itu, Raja Jin tersebut pernah menemui Sayyidina Umar al Khattab Radiyallahu Anhu dan menyatakan tidak ada sesiapa pun boleh keluar dari ALAM KAMI ini.....Tetapi tuan guru berpesan, semuanya insya Allah boleh keluar tetapi mereka kena jumpa KALIMAH Lailahaillah Muhammadur Rasulullah itu....
-Ustaz Haniff 


Saat Yang Memalukan Malaysia Di Mata Dunia !!!
Jangan guna nama Allah bila buat sesuatu yg sesat, satu dunia melihat, admin tak nampak apa rasionalnya perbuatan sebegini. 
Kembali pada Allah danIslam yg sebenar.
Dalam kita bergelak tawa melihat gelagat Bomoh 1 Malaysia , nama Malaysia semakin buruk di mata dunia di seluruh negara Islam .

Salah satu laman web ARAB memaparkan tajuk " Sihir adalah jalan terakhir rakyat Malaysia mencari pesawat yg hilang " 

Tidakkah hal ini memalukan Malaysia ???

Admin tak tahu nak cakap. kalau sampai jururawat , anak anak kita sendiri yang perli mereka, tak tahulah orang luar bagaimana!!!


No comments:

Post a Comment