ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: KEHILANGAN MH370 SUATU YANG MISTERI !!! (Teringat Kes Pesawat Mendarat Setelah 35 Tahun Menghilang)

Tuesday 11 March 2014

KEHILANGAN MH370 SUATU YANG MISTERI !!! (Teringat Kes Pesawat Mendarat Setelah 35 Tahun Menghilang)

Kehilangan MH307 sabagai suatu yang misteri. Apakah mungkin objek di alam manusia boleh memasuki alam jin, sehingga ia hilang dari pandangan mata manusia dan alat pengesan manusia seperti radar, GPS dan lain.

Kita biasa mendengar kehilangan misteri manusia beberapa hari, sehingga ia ' kembali' semula ke alam manusia. Ia bukanlah satu perkara pelik, samada kita ingin mempercayainya atau tidak. Namun hakikat yang kita wajib percaya ujudnya alam jin dan alam malaikat disebalik alam manusia ini.

Apakah mustahil sesuatu objek memasuki alam tersebut, sehingga ia kembali atau terus hilang tanpa dapat dikesan ?. Semuanya dalam kekuasaan Allah.


Dunia ini memang penuh dengan misteri yang belum terjawab. Sebuah peristiwa aneh terjadi pada 4 September 1945. Pada masa itu penumpang dan kru sebuah perusahaan penerbangan, terbang dan lalu tiba-tiba menghilang di atas langit Atlantik. Kejadian itu menggemparkan  seluruh dunia.

Anehnya, setelah 35 tahun kemudian, tepatnya pada 12 Oktober 1980, pesawat ini mendarat di Porto Alegre, Brasil tanpa pemberitahuan terhadap menara kawalan Bandara.

Ketika pintu pesawat dibuka, sejumlah orang tercengang melihat para penumpang pesawat tersebut yang berjumlah 92 orang itu telah kurus kering.

Menurut penelitian, pesawat ini merupakan pesawat Sandiego yang hilang dan telah kembali lagi. Menurut dugaan, pesawat ini telah melalui ruang 4 dimensi dan tersesat di black hole selama 35 tahun, sebelum akhirnya kembali mendarat.

Lihat video di bawah ini :

No comments:

Post a Comment