ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: PROJEK ANAK JIRAN AJAR AKSI BERAHI "BUDAK TABIKA " !!!

Wednesday 12 March 2014

PROJEK ANAK JIRAN AJAR AKSI BERAHI "BUDAK TABIKA " !!!


Dua kanak-kanak perempuan berusia 4 dan 5 tahun kantoi dengan ibunya melakukan aksi mengghairahkan berpelukan dan bercium.

Menurut sumber polis, kejadian memalukan itu berlaku Ahad lalu di sebuah pangsapuri di Ampang di sini, apabila kedua-dua kanak-kanak yang layak digelar budak tabika itu ditinggalkan di bawah jagaan nenek mereka.

Pada kira-kira jam 5 petang, ibu seorang daripada kanak-kanak terbabit yang baru pulang dari pasar raya diberitahu adik perempuannya anaknya sudah pandai melakukan aksi dan perbuatan lucah bersama sepupunya.

“Wanita itu terkejut dengan kata-kata adiknya dan pada masa sama, dia sendiri terdengar bunyi mengghairahkan dari dalam bilik sebelum bergegas membuka pintu,” katanya.

Menurut sumber itu, sejurus membuka pintu, ibu kanak-kanak terbabit terperanjat apabila mendapati anaknya yang baru berusia lima tahun sedang tidur sambil berpelukan dan bercium dengan sepupunya yang berusia empat tahun dalam keadaan mengghairahkan.

“Melihat aksi menjijikkan dua kanak-kanak terbabit, ibunya memarahi dan bertanyakan anaknya siapa mengajar kelakuan tidak bermoral itu. Anaknya memberitahu semua perlakuan itu dipelajarinya daripada seorang kanak-kanak lelaki berusia lapan tahun yang juga anak jiran mereka,” katanya.

Anak jiran lelaki berusia 8 tahun itu juga dikatakan pernah memeluk dan memasukan jari kedalam kemaluan anaknya.

Kanak-kanak lelaki tersebut menafikan perbuatan terkutuk itu dan laporan polis telah dibuat.
“Polis sudah mengambil keterangan daripada kanak-kanak perempuan berkenaan dan mereka sudah dihantar ke hospital untuk menjalani pemeriksaan.

“Setakat ini, polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan,” katanya.
sumber : selangor2u

No comments:

Post a Comment