ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MEMANG BANGSAT BETINA NI !!! SAMPAI BILA PIHAK BERKUASA NAK MENDIAMKAN DIRI ???

Tuesday 2 July 2013

MEMANG BANGSAT BETINA NI !!! SAMPAI BILA PIHAK BERKUASA NAK MENDIAMKAN DIRI ???



Maklumat menyatakan, betina ini berada di Sweden dan menjadi penyebar agama Kristian setelah murtad. Beberapa versi lain pula menyatakan, Adlin Abdul Jalil yang gambar dan salinan kad pengenalannya tertera di media Internet, adalah mangsa penyamaran.


Namun, daripada siasatan yang dibuat, betina ini memang telah keluar dari agama Islam dan tidak berani tinggal di Malaysia. Betina bernama Adlin Abdul Jalil ini berada di Sweden dan masih memegang kerakyatan Malaysia. Kertas siasatan terhadapnya dikatakan telah lengkap dan hanya menunggu dia menjejakkan kaki ke Malaysia untuk ditangkap dan dibicarakan serta dihukum.

Namun, orang seperti ini rasa-rasanya tidak akan berani pulang ke Malaysia lagi. Mereka berani dalam Facebook dan media sahaja. Apatah lagi mereka sedar, dengan prinsip yang diamalkan oleh Malaysia, terutama sekali yang membabitkan penyebaran maklumat menerusi Internet, mereka lebih bebas dan lebih selamat berbuat begitu berbanding pulang, menunjukkan diri dan berlagak hebat.


Manusia seperti ini, seharusnya dilucutkan kewarganegaraannya. Biarlah dia jadi manusia yang tidak berwarganegara. Apatah lagi, kewarganegaraannya tidak pun menyumbang kebaikan kepada sesiapa pun, hatta kepada kaum seagama dengannya sendiri.


Provokasi yang dilakukannya itu hanya mengundang bala bencana yang lebih besar bagi masyarakat yang seagama dengannya dengan masyarakat yang dikecam agama anutan mereka oleh makhluk ini. Kemudaratan yang dilakukannya, jauh lebih besar berbanding kebaikan.

No comments:

Post a Comment