ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MEMANG ADA PEMIMPIN TERTINGGI PAS AMAL SYIAH !!! (VIDEO INSIDE)

Monday 29 July 2013

MEMANG ADA PEMIMPIN TERTINGGI PAS AMAL SYIAH !!! (VIDEO INSIDE)


Perbezaan antara Haji Hadi dengan Allahyarham Ust. Fadzil Noor adalah zaman Allahyarham memecat ahli PAS yang Syiah, zaman Haji Hadi pula sebaliknya.

 
Apa sudah jadi dengan PAS?

Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Dr. Hasan Ali berkata, selama ini sudah ada bukti-bukti yang menunjukkan terdapat pemimpin tertinggi Pas mengamalkan fahaman Syiah.

Pemimpin itu ujarnya, dikatakan tidak menunaikan solat Jumaat, melakukan pelbagai taqiyyah (berpura-pura) selain tersebarnya video kunjungan hormat pemimpin berkenaan ke atas rejim ganas Bashar al-Asad ketika seluruh umat Islam mengutuk keganasan Presiden Syria terhadap rakyatnya sendiri.

"Apa yang ingin saya tonjolkan di sini, pemimpin tertinggi Pas dikatakan tidak mempunyai taring dan keberanian politik untuk mengambil tindakan drastik terhadap pemimpin atasan tersebut yang selama ini secara terang-terangan menyalahi undang-undang tubuh Pas."

"Undang-undang tubuh Pas mengharamkan ahli-ahlinya menganut fahaman selain daripada Ahli Sunnah Wal Jamaah," katanya.

Selain itu Hasan berkata, terdapat juga berita mengenai adanya pemimpin tertinggi Pas telah dipanggil bersemuka dengan Majlis Syura Ulama untuk mengiya atau menafikan penglibatannya di dalam kegiatan Syiah. 

Utusan sebelum ini melaporkan dua pemimpin tertinggi sebuah parti politik dikenal pasti sebagai bertanggungjawab menyebar dan memberi sokongan politik kepada gerakan Syiah negara ini terutama di utara tanah air. - Utusan

No comments:

Post a Comment