ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MANISFESTO BOLEH UBAH BUKTI PR TIDAK TELUS !!!

Saturday 23 March 2013

MANISFESTO BOLEH UBAH BUKTI PR TIDAK TELUS !!!


KALAU DAH MANIFESTO PUN BOLEH DIUBAH, BOLEHKAH PAKATAN PEMBANGKANG MENUNAIKAN JANJI ???

Kenyataan pemimpin pembangkang yang mengaku kesilapan dalam manifesto terbaru Pakatan Pembangkang berhubung isu royalti minyak membuktikan bahawa manifesto yang diuar-uarkan itu dibuat secara tergesa-gesa, tidak cermat dan hanya menjadi bahan lawak rakyat sahaja.


Malah ia memperlihatkan bahawa pakar penipu kesayangan PKR diketuai Rafizi tidak serius di dalam merangka program untukkebaikan rakyat, sebaliknya tergesa-gesa mengeluarkan manifesto tersebut semata-mata untuk bersaing dengan program dan janji-janji kerajaan.

Macam mana mereka mahu mentadbir negara, jika manifesto pun dibuat dalam keadaan yang tergesa-gesa sehingga berlakunya kesilapan yang amat ketara.

Yang lucu sekali , kepimpinan mereka pula menyalahkan pencetak dengan alasan pencetak lupa mahu memasukkan isu royalti tersebut sebelum dicetak.

Apakah mereka tidak memeriksa kandungan manifesto itu sebelum dicetak??? Ini memperlihatkan sikap kepimpinan Pakatan yang tidak cermat serta teliti dalam memberi janji kepada rakyat.

Inilah sikap Pakatan Pembangkang yang cuba memperalatkan rakyat demi kepentingan kuasa politik mereka dengan menabur pelbagai janji-janji manis sebelum pilihanraya. Apabila berkuasa, mereka lupa janji-janji mereka itu, bahkan menidakkan pula janji-janji mereka kepada rakyat.

Tapi perlu di ingat !!!
MANISFESTO BUKAN SATU PERJANJIAN BAGI PAKATAN PEMBANGKANG!!!


No comments:

Post a Comment