ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: PI BALA MENINGGAL DUNIA.

Saturday 16 March 2013

PI BALA MENINGGAL DUNIA.


Penyiasat persendirian P Balasubramaniam meninggal dunia lapor  Antarapos yang memetik sumber daripada peguam Sivarasa Rasiah. 

P Balasubramaniam meninggal sewaktu dalam perjalanan ke hospital Sungai Buloh kira-kira am 2.30 petang 15/03/2013 selepas diserang sakit jantung...mendaftar keluar dari Pusat Perubatan Subang pada Selasa lalu tetapi menghadapi masalah bernafas di rumahnya petang ini.

Beliau menghembuskan nafas terakhir dalam ambulans.

Pada 12 Mac lalu, mendiang yang lebih dikenal sebagai PI Bala telah menghentikan semua kempennya membantu Pakatan Rakyat kerana mengadu sakit dada.

“Tiga (arteri) tersumbat dalam jantung saya, sekarang saya perlu mengambil ubat,” katanya ketika ditemui di wad sebuah hospital jantung swasta di Lembah Klang.

Bala dilaporkan Malaysiakini berkata beliau pada mulanya rasa tidak kena semasa kempen di Kota Bahru pada 1 Mac lalu dan lebih buruk lagi ketika terlibat dalam program ceramah di Damansara.

“Saya rasa sangat letih, saya tidur, kemudian pagi esoknya kira-kira jam 5 pagi saya tidak dapat bernafas, tetapi jika saya duduk (saya bernafas) OK, jika tidur tidak boleh,” jelasnya.
PI Bala dah mati mati sakit jantung. Hari itu dia sumpah dengan kitab hindu kaitkan najib terlibat dalam kes kematian Altantuya. PAS siap sahkan kesahihan sumpah bala. Sumpah najib dalam masjid PAS tak "endorse"/tak terima. Hari ini PI Bala sudah mati dimakan sumpah.



ANWAR BILA NAK BERSUMPAH ?!!!

Bala datang menimpa-nimpa kepada Pakatan Haram. Cubaan menghuru harakan negara di Lahad Datu sudah tidak menjadi.

Kalimah ALLAH sudah membuatkan pengundi islam menolak pas kerana lakonan dolak dalik Nik Aziz.

DAP sudah lama mampos dengan pengundi cina kerana pengundi cina tidak sanggup mengundi DAP yang sanggup bersengkongkol dengan anwar untuk menghancurkan negara dalam peristiwa Lahad Datu !

ALLAHUAKBAR !

No comments:

Post a Comment