ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: YA ALLAH !!! AMPUNKAN DOSA KU,

Thursday 13 December 2012

YA ALLAH !!! AMPUNKAN DOSA KU,


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


ALHAMDULILLAHIRABBIL 'ALAMIN WASSALATU WASSALAMU 'ALA ASYRAFILANBIYA IWAL MURSALIN WA'ALA ALIHI WAASHABIHI AJMAIN


YA Allah Ya Rahman Ya Rahim....,

Ampunkan lah Dosaku Ya Allah, Aku Mohon taubatmu,

Ya Allah Ampunkan dosa Ibu dan bapaku yang telah membesarkan aku dari kecil, 

Ya Allah aku mohon sihatkanlah ibu dan bapaku dalam buat taat padamu. 

Ya Allah aku bersyukur atas apa yang kau kurniakan pada ku Ya Allah.

Ya Allah peliharalah diriku daripada dosa Zahir dan batin, 

Ya Allah peliharalah imanku, 

Ya Allah kurniakan taufiq dan hidayah padaku, kaum keluargaku dan pada sahabat-sahabatku, 

Ya Allah tetapkan hatiku pada jalanmu, Ya Allah tolong lah aku... Aku merayu padamu Ya Allah Tolong lah aku.

Ya Allah Aku hina Ya Allah muliakan lah - 3x

Ya Allah Aku jahat Ya Allah Baikkan lah -3x

Ya Allah Aku banyak dosa Ya Allah kau ampunkan lah -3x

Ya Allah Aku susah Ya Allah kau senangkan lah -3x

Ya Allah Aku Kotor Ya Allah kau Bersihkan lah -3x

Ya Allah Aku Bodoh Ya Allah kau Pandaikan lah -3x

Ya Allah tolong aku Ya Allah jangan kau seksa aku didalam kubur dan diakhirat, aku mohon taubatmu Ya Allah aku taubat nasuha Ya Allah.

Ya Allah Ampunkan mataku, Ampunkan Telingaku, Ampunkan Lidahku, Ampunkan Tanganku, Ampunkan Seluruh Jasadku.


Ya Allah Sesungguhnya Aku lemah Ya Allah. Ya Allah pandanglah aku dengan Pandangan Rahmatmu Ya Allah, temukan aku dengan Nabi Muhammad S.A.W.

Ya Allah Dosa aku banyak Ya Allah dengan Rahmatmu Ampunkan Aku, dan terima lah Taubatku ini. 

Ya Allah mudahkan segala urusanku dunia dan akhirat. Ya Allah murahkan rezeki ku, kaum keluargaku dan sahabat sahabatku agar kami dapat mengerjakan Haji dan Umrah bersama sama dan sentiasa mentaatimu dan dapat aku menolong umat islam yang memerlukan.

Ya Allah sesungguhnya engkau maha mengetahui, maha pengampun dan maha penyayang. Maqbulkan doaku ini Ya Allah Ya Rabbal Alamin.
Baca dan hayatilah lirik doa taubat ini..moga2 allah ampunkan dosa kita semua..amin..:-
Wahai Tuhan ku tak layak ke syurga Mu
Namun tak pula aku sanggup ke neraka Mu
Ampunkan dosa ku terimalah taubat ku
Sesungguhnya Engkaulah Pengampun dosa-dosa besar
(arabic verse)
Ilaa hilaastu lil firdausi ahla,
Walaa aqwaa 'alaa naaril jahiimi.

ALLAH....,
Fahablii taubatau waghfir dzunuubii,
Fainnaka Ghafirun dzambil 'adziimi.
Dosa-dosaku bagaikan pepasir di pantai
Dengan rahmat Mu ampunkan daku Oh Tuhan ku
Wahai Tuhan selamatkan kami ini
Dari segala kejahatan dan kecelakaan
Kami takut kami harap kepada Mu
Suburkanlah cinta kami kepada Mu
Kamilah hamba yang mengharap belas dari Mu

No comments:

Post a Comment