ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: WAL "HALALKU" (PAS) .... WAL "HARAMMU" (UMNO)

Wednesday 31 October 2012

WAL "HALALKU" (PAS) .... WAL "HARAMMU" (UMNO)

DEK KERANA GAMBAR MAHAGURU "TOK GURU" KESAYANGAN MEREKA DIPERLAKUKAN SEDEMIKIAN RUPA, MAKA TAMPILLAH GOLONGAN CERDIK PANDAI PAS YANG MENEMPELAK "TUKANG EDIT" @ PEMBUAT GAMBAR "SUPER IMPOSE" TOK GURU YAKNI "ULAMAK KESAYANGAN MEREKA.

BAB MAHAGURU "TOK GURU" mrk di perlakukan sedemikian rupa.... Issshhh terus tuduh kat org yg EDIT GAMBAR...TUKANG BUAT CERITA... SESAT & KAFIR... AMBO NAK KATAKAN SEKALI LAGI NIK AZIZ BUKAN SEORANG ULAMAK TP HANYA AHLI KITAB. DAN NIK AZIZ BUKANNYA "MAKSUM".... KENO INGAT TUUU. ORE ALIM MANO ADA SIKAP PENDENDAM & BANAS BARAN DAN KECEK HUDUH KO ORE... PEHE LA SIKIT ADIK KAKOK WEEEE.

INI SEBAHAGIAN KOMEN CAI-CAI PAS .....
Najib RAja Curi Duit  eii berat doh org umno nih.....ado ko patut dio wak gni ko ulamok............ingat molek adik kakok ALLAH ak mengazab org yg menghina pewaris nabi

Azamn Mohd maaf hanya mereka yg kurang waras aje...yg sanggup mencerca begini. Harap beringat nyawa kita cuma sedetik aje. Sempat ke mohon maaf dgn org yg di cerca.

Aida Adam kepada yg buat begini..sedikit nasihat sy beri sesama islam..kalau kita menjaga akhlak..ianya boleh menolong beratkn timbangan kiranya amal soleh kita tk cukup..kalau benda yg kita buat skitpun tdak dpt menolong,baik lupakn sj..jgn fikir orang..fikir diri sendiri..orang tak rugi ..kita yg rugi..tidak beriman kita selagi kita tidak mengasihi saudara seislam kita..

Kiki Lala  YA ALLAH Engkau lindungi lh TGNA drpd hinaan n fitnah yg mlmpaui batas oleh musuh2 MU YA ALLAH..sesungguhnya mereka dalam kelekaan n alpa dsbb kn t'lalu taksub dgn pemimpin yg zalim n kejam.Membangun bsm ISLAM..TAKBIRRRR..ALLAHUAKBAR!!!

Sham Hanim firaun? kau kata dia firaun? apa dah jadi dgn kau ni ha. dah tak boleh nak membeza kanyg mana firaun yang mana ulama? kalau hati dah hitam jangan la otak tu pun nak di hitam kan..sekarang ni kau duduk dan kau kaji balik kau fikir kan dgn waras..TGNA dari awal karier politik nya di mula kan dgn prinsip islam dan hingga ke hari ini dia masih mengekalkan prinsip yg di pegang nya..bibir tak lekang dgn kalimah Allah, menyuruh menutup aurat, menyuruh memperbanyakkan ibadat, mengikut hukum hukum Allah kitab dan rasul..mengikut sunnah sunnah nabi SAW, berpakaian dan berkehidupan sederhana, melarang melakukan dosa, zuhud, ..kenapa nak marah dia? kenapa nak benci dia? dia tak menyuruh membuat kemungkaran, dia tak buat konsert barat, dia tak hidup dalam kemewahan dan kalau dia nak harta dunia kekayaan kebanggaan dah lama dah dia buat, bukan susah , masuk bn dan kelantan dalan kuasa bn, ha apalagi kaya raya la dia tapi dia hidup seperti rakyat biasa je..dia tak cari dunia la tapi dia nak syurga, diterima ke syurga atau tidak itu ada la kuasa Allah tapi dia usaha dan usaha nak kan jugak syurga ..terpulang la pada kauorang nak ikut dia ke tidak tapi kalau dah tak nak kan pahala jangan la pulak nak tambah dosa...nilaikan semula semua pemimpin besar yg ada sekarang ni, najib anwar TGNA.." siapa yg mengajak kearah hiburan, gaya hidup mewah, keduniaan kebendaan kekayaan, sosial da siapa pulak yg mengajak kearah akhirat, islam , hukum Allah, kesedehanaan, hukum rasulullulah SAW, mencari pahala dan keredhaan Allah sebanyak banyak nya...siapa? kau tau firaun tu siapa ? firaun tu mengajak rakyat nya melupa kan Allah dan dia mengaku diri nya tuhan.. dan TGNA mengajak rakyatnya mengingati Allah dan TGNA mengaku yang dia hamba Allah..faham tak? jadi perbandingan TGNA dan firaun amat jauh sekali..professional la sikit, kita ni bila dah berumur patut fikiran kita ni dah matang, dah boleh membeza kan kebaikan dan kemungkaran.. '' MASYHURNYA TGNA KERANA KETAKUTAN NYA PADA ALLAH ''..

Maso Ga'al sedap2 belako sek2 ulama (umngok) komen kutuk tok guru,,ore yg edit gambar tu la bapok firaun,,ngucap la,,istiqfar banyok2,,bo stakat copy paste hadis,,bo stakat baca utusan msia,,tgok tb3,,x pade pok2 demo nok mnilai ,,sapo tok guru,,?,,

Ahmad Mustika Jika ditanya kepada sesiapa saja yang ada akal budi dan iman adakah gambar itu hasil ``kerja buat`` mereka, rasanya semua akan menafi habis habisan. Mungkin jika diminta bersumpah laknat sekali pun mereka sangggup.
Jika ditanya kepada umno, adakah kerja itu mereka yang lakukan. Dibunuh mati pun mereka tidak akan mengaku.
Nak dikatakan itu `kerja buat` orang PR, jauh sekali, tak mungkin orang PR melakukan perbuatan sebegini keatas pemimpin mereka.
Yang sah dan jelas perbuatan yang keji dan sehina ini adalah perbuatan Iblis, bapak segala syaitan laknatullah.
Tidak pernah tercatat dalam sejarah alam membuktikan Iblis dan syaitan melaku perbuatan yang baik dan mulia.
JIka ini perbuatan seorang manusia, orang yang melakuklan perbuatan begini wajib berdepan dengan TGNA dan memohion maaf. Selagi tidak berbuat demikian, sila tunggu apa balasan diakhirat nanti.
Apakah dia merasakan dia tidak akan mati?


BAGAIMANA PULAK DENGAN GAMBAR-GAMBAR INI ???

Jika ditanya kepada sesiapa saja yang ada akal budi dan iman adakah gambar ini hasil ``kerja buat`` mereka, rasanya semua akan menafi habis habisan. Mungkin jika diminta bersumpah laknat sekali pun mereka sangggup.
Jika ditanya kepada PAS, adakah kerja itu mereka yang lakukan. Dibunuh mati pun mereka tidak akan mengaku.
Nak dikatakan itu `kerja buat` orang UMNO, jauh sekali, tak mungkin orang 
UMNO melakukan perbuatan sebegini keatas pemimpin mereka.
Yang sah dan jelas perbuatan yang keji dan sehina ini adalah perbuatan mereka yang berkawan dengan Iblis, bapak segala syaitan laknatullah.
Tidak pernah tercatat dalam sejarah alam membuktikan Iblis dan syaitan melaku perbuatan yang baik dan mulia.
JIka ini perbuatan seorang manusia, orang yang melakuklan perbuatan begini wajib berdepan dengan MAHATHIR DAN NAJIB dan memoion maaf. Selagi tidak berbuat demikian, sila tunggu apa balasan diakhirat nanti. 
Apakah dia merasakan dia tidak akan mati?




GUANO GAMOK CAI-CAI PAS ????

No comments:

Post a Comment