ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: PENJAWAT AWAM TERUTAMA WARGA PENDIDIK HARUS SEDAR !!!

Thursday 18 October 2012

PENJAWAT AWAM TERUTAMA WARGA PENDIDIK HARUS SEDAR !!!

Dalam  artikel saya yang lepas , saya ada kata tentang perancangan  DAP  kalau Pakatan Haram dapat perintah Malaysia. Antara tindakan pertama DAP yang mereka akan buat ialah, kurangkan kakitangan Kerajaan, plan  DAP tu telah di suarakan oleh Tony Pua, dan di siarkan dalam Akhbar Cina Sinchew Daily.




Jabatan atau Kementerian mana yang menjadi target DAP tu.? Kementerian pertama yang akan jadi mangsa DAP ialah, Kementerian Pendidikan, kerana DAP lihat, Kementerian Pendidikan lah antara Kementerian yang paling ramai mempunyai kakitangan orang Melayu.

DAP tahu, bertapa bahayanya peranan cikgu-cikgu sekolah ni, peranan yang di mainkan oleh cikgu sekolah boleh menggugat dan membahayakan pentadbiran DAP, jadi untuk megurangkan bahaya, maka saiz kementerian pendidikan perlu dikecilkan.

Selain dari Kementerian Pendidikan, MARA, BTN, JASA, KEMAS, MKN dan berberapa lagi agensi kerajaan yang berkait dan yang menjaga kepentingan orang melayu akan mereka hapuskan juga, malah bukan sahaja Kementerian Pelajaran dan berberapa agensi Kerajaan, Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) juga akan mereka hapuskan.

Menghapuskan RAMD samalah seperti menghapuskan Raja-Raja Melayu di Malaysia, hapuskan RAMD, maka Raja-Raja Melayu sudah boleh digugat dan tiada lagi pihak yang boleh menolong dan membantu Raja-Raja Melayu, malah Lim Kit Siang antara orang yang paling lantang menyokong menghapuskan RAMD, menurut Kit Siang, RAMD lah yang banyak membunuh orang cina sewaktu peristiwa 13 mei 1969.


RENUNG-RENUNGKAN LAH WAHAI BANGSAKU !!!

WASSALAM.

No comments:

Post a Comment