ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: RENUNG-RENUNGKAN LAH WAHAI BANGSAKU !!!

Thursday 18 October 2012

RENUNG-RENUNGKAN LAH WAHAI BANGSAKU !!!


Sesungguhnya, DAP sebagai sebuah parti atau kelumpuk bangsa yang bukan beragama Islam, apabila ia menyuarakan tentangan kepada Islam dan bangsa Melayu serta Raja-Raja Melayu yang menjadi tunggak kepimpinan Negara, maka mereka boleh digolongkan ke dalam golongan “Kafir Harbi” yang boleh ditentang dan diperangi dengan apa cara sekalipun oleh orang Islam (Melayu) dan rakyat yang setia dengan Negara ini. Kerana mereka telah melakukan penentangan terhadap Negara, melanggar perjanjian dalam Perlembagaan, iaitu ingin memansuhkan hak-hak bangsa Melayu dan Institusi Kesultanan Raja-Raja Melayu.



Lim Guan Eng dalam satu kenyataanya kepada berberapa pemimpin DAP Pulau Pinang pernah mengatakan, dia berasa amat terhina kerana mengangkat sumpah sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang di hadapan Tuan Yang Terutama (TYT) berbangsa melayu.


Kata Guan Eng "kenapa hanya melayu sahaja yang jadi TYT, kenapa tidak cina ? sedangkan orang cina juga adalah warga negara Malaysia" dan dia berjanji akan memberi peluang kepada cina menjadi TYT sekiranya DAP berjaya mentadbir kerajaan persekutuan, Guan Eng bukan hanya nak tukar TYT di Pulau Pinang, tapi dia juga akan tukar TYT di Melaka, Sabah dan Sarawak kepada bangsa cina.


Bukan hanya TYT yang Guan Eng nak tukar, Ketua Polis Negara (PDRM) dan Panglima Angkatan Tentera (ATM) juga akan Guang Eng tukar. Menurut sumber, Guan Eng telah mengenal pasti dua orang calon berbangsa cina untuk memegang jawatan Ketua Polis Negara dan Panglima Angkatan Tentera, kedua-dua mereka itu kini berada di Singapore dan sedang menjalani latihan, sekiranya DAP memerintah, kedua-dua mereka ini akan di panggil pulang dan terus dilantik memegang jawatan itu.


RENUNG-RENUNGKAN LAH WAHAI BANGSAKU !!!

WASSALAM.


No comments:

Post a Comment