ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MESTI TENGOK !!! PENGAJARAN BUAT PEMIMPIN PAS & PKR YANG KHALWAT DENGAN ISTERI ORANG

Tuesday 6 November 2012

MESTI TENGOK !!! PENGAJARAN BUAT PEMIMPIN PAS & PKR YANG KHALWAT DENGAN ISTERI ORANG



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Subahanallah...... Allahu Akbar...
Kemaluan lelaki lekat dalam kemaluan isteri orang ketika ditangkap basah.

Ini bukan lucah...ini kebenaran
SEMOGA VIDEO INI MENJADI PENGAJARAN KEPADA YANG LAIN. JANGAN SUKA "MAIN" DENGAN ISTERI ORANG. ALLAH MELAKNAT ORANG YANG MELAKUKAN ZINA. 

KES 1 - MAT SABU (PAS)
Masihkah ingat lagi kes khalwat Mohamad Sabu atau Mat  Sabu  dengan Norma. Ianya berlaku pada 31 Januari 1995, selepas dua tahun Pas Kelantan meluluskan usul Hudud dan Qisas di dalam Sidang Dewan Undangan Negeri Kelantan, pada 1993 yang dibawa oleh Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. Mat Sabu ditangkap dengan seorang suri rumah yang juga seorang isteri kawan baiknya di bilik 121, Hotel Perdana Kota Bahru pada tarikh itu.  Ketika serbuan dibuat oleh tujuh orang Penyelia Agama ke bilik itu, Mohamad Sabu hanya memakai kain tuala berwarna hijau dan pasangannya, Norma  tidak bertudung kepala.


KES 2 -  SAIPUL BAHRIN MOHAMAD (PAS)
ADUN PAS N29 Selising YB Drs Saipul Bahrin Mohamad telah ditangkap berzina dengan pasangannya (isteri orang) di dalam Koc KTM. Semasa ditangkap, YB berkenaan hanya berseluar dalam manakala pasangannya hanya menutup diri dengan tuala merah. Jika ini BENAR, ternyata Pas Dan Islam yang mereka uar-uarkan hanya 'wayang' semata-mata seperti yang diulas oleh Ust saidi. Cara Nik Aziz menangani isu ini juga amat mencurigakan apabila menyatakan 'ALLAH telah maafkan Saipul Bahrin'...Masyaallah.


KES 3 -  BADRUL AMIN BAHARON (PKR)

Badrul Amin Baharon ditangkap atas dakwaan berkhalwat dengan seorang wanita berstatus isteri orang berusia 28 tahun di sebuah hotel di Balok pada26 Feb 2012. Pemimpin PKR itu  yang merupakan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR ditangkap bersama wanita  oleh sepasukan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) kira-kira pukul 3 pagi di bilik hotel berkenaan.


SERONOKNYA JADI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT

Kepimpinan ulamak PAS akan mengeluarkan fatwa mereka yang mana mereka akan mengatakan bahawa MAT SABU (PAS), SAIPUL BAHRIN MOHAMAD (PAS) BADRUL AMIN BAHARON (PKR) tidak bersalah kerana mengikut fahaman PAS ini semua adalah konspirasi UMNO. 
Alangkah seronoknya menjadi pemimpin Pakatan Rakyat, bila ditangkap khalwat boleh tuduh konspirasi parti lain demi untuk menutup kesalahan.
Ingatlah.... 
ALLAH SWT masih lagi menyanyangi kalian kerana tidak diperlakukan sebagaimana apa yang ditayangkan dalam klip video di atas. Bertaubatlah kalian kerana ALLAH SWT maha pemurah lagi penyayang.

WALLAHUALAM .
    







No comments:

Post a Comment