ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: HOT !!! - "WACANA KEMBALIKAN PAS KE LANDASAN ASAL"

Sunday 11 November 2012

HOT !!! - "WACANA KEMBALIKAN PAS KE LANDASAN ASAL"

10/11/12 – Satu wacana yang dinamakan ‘Wacana Kembalikan PAS Ke Landasan Asal’ telah diadakan pagi tadi di Hotel Vistana, Kuala Lumpur yang membariskan bekas kepimpinan tertinggi dan ahli-ahli PAS yang gelisah dengan perkembangan mutakhir parti itu sekarang ini.
“Tujuannya untuk kita mendapat input daripada akar umbi daripada ahli PAS dan penyokong PAS, tentang sedikit berlaku kecelaruan yang berlaku di kalangan ahli di peringkat bawahan ini."
Bekas Setiausaha Perhubungan Pas Selangor,Tuan Hj Norman Toha berkata,11 resolusi tersebut dipersetujui sebulat suara hasil pandangan pelbagai pihak diperingkat akar umbi yang mahukan harapan mereka didengari kepimpinan parti.Beliau berkata, resolusi ini akan dipanjangkan ke peringkat pimpinan Pas sekiranya ada keperluan dengan harapan Pas dapat membawa perubahan harapan menjelang pilihan raya umum tidak lama lagi.Beliau Berkata Demikian DI Wacana Kembalikan PAS Kepada Landasan.Wacana Ini Adalah Insiatif individu ahli PAS yang mahu suara rungutan mereka diberikan perhatian.Antara Jemputan Yang Hadir Adalah Presiden Jalur Tiga (JATI) Datuk Dr Hasan Mohamed Ali.

JANGAN TERLEPAS PANDANG PULA TENTANG VIDEO NI !!! INI PANDANGAN PENTING DARI VETERAN PAS. DENGAR BETUL-BETUL YA... LEPAS TU BARU KOMEN !!!





No comments:

Post a Comment