ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: VIDEO KHAS BUAT RAKYAT MALAYSIA YANG AKAN MENGUNDI PADA 05/05/2013

Sunday 5 May 2013

VIDEO KHAS BUAT RAKYAT MALAYSIA YANG AKAN MENGUNDI PADA 05/05/2013



Anwar Ibrahim tidak layak sama sekali untuk menerajui negara sebagai Perdana Menteri. Malah jika diikutkan pun Anwar Ibrahim sepatutnya sudah lama berundur dari pentas politik ekoran masaalah moral beliau dalam kegiatan Biseksual sejak dulu lagi. Anwar Ibrahim tidak layak untuk rakyat Malaysia.

Paparan video diatas menjelaskan mengenai dakwaan Anwar Ibrahim yang sebelum ini menafikan beliau selaku lelaki didalam video seks China Doll yang dipamerkan oleh Dato Eskay bekas rakan baik Anwar Ibrahim sendiri. Video diatas memberikan beberapa BUKTI nyata bahawa Anwar Ibrahim adalah lelaki yang menyondol wanita China tersebut.

Inilah yang wajar rakyat Malaysia sedar siapa pemimpin yang mahu kita angkat duduk dikerusi Perdana Menteri. Apakah Anwar Ibrahim yang merupakan pemimpin bermasaalah Moral layak untuk diangkat menerajui negara?

Apakah rakyat Malaysia sudah tidak waras dengan sanggup membiarkan seorang pemimpin yang mempunyai moral dan ahlak yang jijik menjadi pemimpin kita terutamanya umat Islam?

Ini video bukan video BESI, ini Video bukti nyata bahawa Anwar Ibrahim tidak layak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Dengan memberikan 1 Undi anda kepada PAS,PKR dan DAP maka menjadikan Anwar Ibrahim semakin hampir kepada kerusi Perdana Menteri Malaysia.

Sedarlah rakyat Malaysia, Bill Clinton bekas Presiden Amerika Syarikat yang terlibat dengan skandal dengan Monika Lewisky meletakkan jawatannya walaupun bukti yang dipamerkan hanya melalui keterangan dan beberapa keping gambar sahaja. Apakah rakyat Amerika lebih cerdik daripada rakyat Malaysia yang menolak pemimpin tidak bermoral seperti Bill Clinton?

Sokonglah Barisan Nasional, Undilah Barisan Nasional demi mempertahankan MARUAH NEGARA yang bakal digalas oleh Najib Razak. Terbukti Najib Razak lebih layak menerajui negara berbanding Anwar Ibrahim. Jelas bahawa moral dan ahlak Najib Razak lebih baik berbanding Anwar Ibrahim.

Sumber : Papa Gomo

Psssttt.... Anwar Ibrahim sehingga hari ini GAGAL menunjukkan Jam Omega nya.



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment