ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: GEMPARRR!!! ANWAR KANTOI CUBA SEMBUNYIKAN PERKARA SEBENAR.

Friday 24 May 2013

GEMPARRR!!! ANWAR KANTOI CUBA SEMBUNYIKAN PERKARA SEBENAR.

Inilah kehebatan Anwar Ibrahim...

Hari ni cakap lain..esok pula cakap lain... Semua tutur kata yang keluar dari mulutnya hanya untuk menagih simpati rakyat dan mencari publisiti murahan agar impiannya menjadi Perdana Menteri tercapai...tak pernah ikhlas pun..

Satu ketika dulu Awar pernah memberitahu pada rakyat bahawa dia telah disuntik dengan virus HIV, diracun menggunakan arsenik ketika berada didalam penjara dan pernah diugut untuk dibunuh semasa Saiful membuat laporan Polis.Tapi sehingga kini dia masih hidupkan.

Sebelum ini Anwar pernah menyatakan hasratnya untuk bersara sekiranya Pakatan Haram gagal ke Putrajaya.
http://khairulryezal.blogspot.com/2013/05/ini-bukti-video-anwaribrahim-akan.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Nampaknya taktik menagih simpatinya tidak menjadi sekali lagi apabila permintaannya telah dimakbulkan oleh rakyat Malaysia setelah keputusan PRU13 masih lagi memihak pada Barisan Nasional.

Bersara???...hahahaha...Dalam mimpi laa..Selagi lelaki yang bernafsu songsang tak capai angan-angannya menjadi Perdana Menteri...Sampai nazak nak mati pun belum tentu dia bersara.

Jadi untuk menutup janji simpatinya untuk bersara dan ingin menampakkan dia masih releven dimata rakyat, Anwar terpaksa mencari helah dengan mencipta isu bagi memburukkan kerajaan dan Suruhanjaya Pilihanraya serta menuduh sistem pilihanraya tidak dilaksanakan dengan adil dan kemenangan BN adalah dengan bantuan undi Bangla..Persoalannya KENAPA BANGLA DAN BUKANNYA ORANG YANG MIRIP DENGAN RAKYAT MALAYSIA SEPERTI ORANG THAI, INDIA, INDONESIA ATAU ORANG CHINA???

Sesiapa pun boleh buat tuduhan tetapi kalau tuduhan itu tanpa bukti yang kukuh untuk dibawa ke mahkamah nak buat apa. Jadi terpaksalah Anwar reka cerita bohong supaya boleh dijaja di jalanan dan sekali lagi mengharapkan simpati rakyat. Dengan cara ini saja dapat melenyapkan ceritanya nak bersara. Sebab tu Anwar buat kenyataan kata...

"saya tetap akan berjuang selagi rakyat bersama-sama saya."



Walaupun beberapa siri tangkapan telah dilakukan oleh pihak polis berhubung bantahan dakwaan penipuan pilihan raya, namun Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau akan terus berjuang bersama rakyat.

"Penangkapan dah bermula. Di akhirnya nanti kita tahulah siapa yang kena.

"Tapi saya nak beritahu, kalau tujuan Perdana Menteri (Datuk Seri) Najib (Razak) atau Menteri Dalam Negeri (Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi) nak buat penangkapan ini untuk beri isyarat pada saya untuk takutkan saya, saya nak beritahu, saya tetap akan berjuang selagi rakyat bersama-sama," katanya..

No comments:

Post a Comment