ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: KEPADA PERWAKILAN PEMUDA !!! SELAMAT BERSIDANG : PILIHAN TERBAIK CALON-CALON PERGERAKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA 2013-2013.

Friday 11 October 2013

KEPADA PERWAKILAN PEMUDA !!! SELAMAT BERSIDANG : PILIHAN TERBAIK CALON-CALON PERGERAKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA 2013-2013.

Pemilihan UMNO peringkat sayap akan sampai kemuncaknya, tinggal beberapa jam saja lagi perwakilan sayap wanita, pemuda dan puteri akan menentukan siapakah pemimpin baru mereka untuk tahun 2013-2016.

Untuk pilihan sayap Pemuda kali ini saya menyokong penuh Calon-calon ini :
Pengerusi Tetap
ABDUL FATTAH BIN ABDULLAH – 2

Timb. Pengerusi Tetap
BAHRUL RAZHA BIN CHUPRAT - 3

Ketua
KHAIRY JAMALUDDIN ABU BAKAR - 1

Naib Ketua
JAMAWI BIN JAAFAR – 1

Ahli Jawatankuasa











Para pewakilan Pemuda yang bijaksana, pilihlah pemimpin yang baik dikalangan yang baik-baik. Kita perlukan pemimpin yang memberikan perkhidmatan yang baik pada masyarakat. Paling penting Pemuda perlulah berani mempertahankan agama, bangsa dan negara. 

Pemuda adalah hulubalang pada UMNO dan merupakan barisan hadapan. Jika Pemuda lembik macam mana nak berani rempuh barisan untuk berjuang dalam PRU-14 nanti.

Pilihlah pemimpin yang buat kerja, jangan pilih pemimpin yang syok sendiri. Pilihlah pemimpin yang FRIENDLY jangan pilih pemimpin yang sombong. Pilihlah pemimpin yang berani berjuang untuk kepentingan parti jangan pilih pemimpin yang ada kepentingan sendiri.

SELAMAT MENGUNDI ...

No comments:

Post a Comment