ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: ANDAI ESOK TIADA LAGI WAKTU BUATKU...

Monday 7 December 2015

ANDAI ESOK TIADA LAGI WAKTU BUATKU...



Andai esok tiada lagi waktu buatku
Andai esok tidak bersisa lagi sisa hidupku
Andai saja esok mentari pagi tidak menyinari pagiku
Andai esok tiada lagi gelak tawaku
Andai esok tiada lagi gurau senda dariku
Andai esok tidak ada ruang lagi untukku berdiri
Andai esok aku tiada lagi di sisi

Jangan kalian sesalkan apa yang terjadi
Jangan kalian bersedih hati
Jangan kalian menangisi pemergianku

Ikhlaskan segalanya..
Aku pergi meninggalkan kalian
Aku pergi buat selamanya
Yang tinggal hanyalah cebisan-cebisan memori tentangku
Yang tinggal hanyalah sayup-sayup gelak tawaku
Yang tinggal hanyalah bayangan gurau sendaku

Aku pergi dengan pesan..
Aku pergi sila kalian ikhlaskan

Andai esok tiada lagi buatku...
Maafkan diriku.

~~Sesiapa sahaja mengenali diriku..andai esok aku tiada maafkan daku~~ 


No comments:

Post a Comment