ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: FB PR HINA 3 HAKIM GARA-GARA KEPUTUSAN KES LIWAT II TIDAK MEMIHAK KEPADA DSAI !!!

Saturday 8 March 2014

FB PR HINA 3 HAKIM GARA-GARA KEPUTUSAN KES LIWAT II TIDAK MEMIHAK KEPADA DSAI !!!


Sungguh melampau dan biadap puak pembangkang menghina mahkamah dengan memberi gelaran yang buruk dan melampau terhadap Panel tiga hakim diketuai Datuk Balia Yusof Wahi yang bersidang bersama Datuk Aziah Ali dan Datuk Mohd Zawawi Salleh yang telah membuat keputusan itu terhadap Anwar, 67, selepas mengetepikan keputusan Mahkamah Tinggi.


Apa yang menjadi kehairanan ialah caci maki mereka terhadap hakim turut disokong oleh mereka yang memberi komen dalam ruangan FB tersebut.

Sepatutnya penyokong PAS yang kononnya memperjuangkan Islam menasihati mereka agar tidak melampaui batas. 

Antara komen-komen tersebut ialah:

FB Buletin Pakatan Rakyat

Normizi Saad Ya Allah...dgn berkat junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w...kau tunjukkn lah kuasamu ya Allah kpd 3 hakim dan org2 yg terlibat menzalimi saudara kami DSAI dan rakyat seluruhnya yg dtekan dgn kos kehidupn yg amt tnggi...sesungguhnya engkau lah yg maha berkuasa keatas segala2nya...amin...

Datin Noor Haslina Abdullah Ada hadith menyatakan di akhir zaman 9 dari 10 hakim akan masuk neraka.. msia kah???.

Ayub Abd Jalal Yg sebenarnya 3 ekor hakim ni pun macam kita juga berak busuk tapi kuasa dia di dunia sahaja jika dia dipehak yg benar Alhamdulillah tapi jika sebaliknya dia akan terima balasan dari Allah Kerana Allah hakim yg maha adil

Chan Lai Soon Sy tetap sokong dsab wlw dia difitnah,masa akn buktikn sape yg bnr.bgi 3 ekor yg d namakn 'HAKIM' tu,mls nk buang air liur komen,biar lh tuhan yg bls.

Nadd Ya Macai bodoh bangsat.. UMNO BN LAKNATULLAH!!



Walau bagaimanapun, masih ada yang waras dan menasihati penyokong PR yang telah mengambil sifat syaitan bagi menguasai diri mereka.

Mohamad Thaqif Said Kalau marah skalipon jgan laknat org x baik..lawan tetap lawan..

Muhammad Nazirul Basar Astaghfirullahalazim... Kalau ye pon mereka mmg tk adil.. Tk patut admin pggil diorang "ekor".. Walaupun saya pihak pembangkang.. Bende ni akan membuatkan puak2 umno kata kite ni tk beradab..

Hafizan Azizan tak boleh salahkan mereka.. kadang2 peguam bela yang keluarkan bukti2 yang kita tak tau kesahihahnya.. mereka hanya menilai dari bukti2 tersebut.. belajar dulu cm mana mahkamah berfungsi..

FB  Serambi Politik

Hairul Husin hakim ne akan menerima bala dr allah swt krn menjalankan kerja2 terkutuk.. Dr hari ne dan selamanya bala akan menimpa pd org yg jahil dan membela pemimpin laknat.. Takbir 3x

Nasz Ariey Celaka lah Kamu wahai hakim2 durjana...

Diamond Juaniz semoga Allah laknat mereka yg zalim....didunia dan akhirat...

Aidil Zahran puak hakim bodoh..sebodoh bodohnya..cis..

Norhasikin Hamzah Hakim 3 ekor nie hidup mcm xnak mati.
sumber
*****Bila Mahkamah Rayuan Putuskan Bang Nuar bersalah, habis meroyan penyokong2 PR salahkan sistem kehakiman kononnya tak adil.... Tapi, semasa Mahkamah Tinggi bebas Bang Nuar dulu siap dipuji lagi sistem kehakiman Negara. Hehehe.... itulah politik namanya

No comments:

Post a Comment