ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: POK NIK & AYAH CHIK TERSENYUM LEBAR ISU KALIMAH ALLAH BERJAYA DIKABURI OLEH #KL112 !!!

Sunday 13 January 2013

POK NIK & AYAH CHIK TERSENYUM LEBAR ISU KALIMAH ALLAH BERJAYA DIKABURI OLEH #KL112 !!!

Nik Abdul Aziz Nik Mat (POK NIK) & Hadi Awang (AYAH CHIK)
Masihkah lagi anda mengatakan bahawa PAS itu lebih ISLAM daripada SEMUA orang ISLAM lain di DUNIA ini??? 

Mungkin anda patut mengatakan sebaliknya setelah memBACA posting ini. Lebai-Lebai DUNGU PAS mengatakan bahawa umat Kristian boleh mengGUNAkan NAMA Allah SWT asalkan ianya TIDAK bertujuan untuk mengHINA... Dengan KATA lain, jika umat Kristian mengGUNAkan NAMA Allah SWT, ianya sesuatu yang MULIA kalau menurut pendapat Pok Nik & Ayah Chik 'ALAIHISSALAM'.

Mungkin pada Pok Nik & Ayah Chij kerana ianya merujuk kepada SIFAT keTUHANan dan boleh diGUNAkan untuk berDAKWAH walaupun HAKIKATnya tujuan umat Kristian meMAINkan ISU ini kerana mereka yang mahu berDAKWAH.. 

Namun, adalah jelas Pok Nik & Ayah Chik sebenarnya menyekutukan Allah SWT yang mana perBUATan sedemikian meRUPAkan DOSA BESAR dalam ISLAM. 

Kenapa kita KATAkan sedemikian??? MUDAH saja... 

Apakah NAMA Allah SWT yang diGILAkan sangat oleh umat Kristian itu mempunyai SIFAT yang SAMA dengan NAMA Allah SWT yang mana umat ISLAM wajib berIMAN kepada-NYA??? 

Apakah Pok Nik & Ayah Chik JAHIL tentang MAKSUD Surah AL-Ikhlas seperti berikut ???

Takkanlah MAKSUD Surah AL-Ikhlas pun Pok Nik & Ayah Chik tak TAHU hingga meRELAkan NAMA Tuhan AGAMA mereka sendiri diSEKUTUkan dengan Tuhan AGAMA umat lain? 

Apakah Pok Nik, Ayah Chik dan Lebai-Lebai DUNGU PAS ingin menDUSTAkan pulak Surah AL-Ikhlas apabila memBENARkan NAMA Allah SWT diGUNAkan oleh umat Kristian??? 

Jika demikian, LAYAKkah Lebai-Lebai DUNGU PAS ini mengatakan mereka lebih ISLAM berBANDING umat ISLAM lain sedangkan mereka JAHIL? Dalam KONTEKS ini, Dewan ULAMA PAS seHARUSnya MALU kerana PEMIMPIN PAS macam Pok Nik & Ayah Chik sudi mengGADAIkan NAMA Tuhan AGAMAnya. Mungkin Dewan ULAMA PAS patut MALU dengan UMNO/BN yang TIDAK pernah mengGADAIkan NAMA Allah SWT seperti mana Pok Nik & Ayah Chik lakukan sekarang.

Kenyataan MUFTI Kelantan, Datuk Mohamad Shukri Mohamad sendiri telah mengeSAHkan bahawa UMNO/BN lebih KONSISTEN membela ISLAM berBANDING Lebai-Lebai DUNGU PAS. Menurutnya, sidang DUN Kelantan pada 1 Disember 1981 telah meLULUSkan Enakmen Kawalan dan Sekatan Pengembangan Agama Bukan Islam 1981 iaitu satu enakmen untuk menjaga keSUCIan kalimah itu.. 

"Perkataan-perkataan itu ialah Allah, firman Allah, ulama, hadis, ibadah, Kaabah, kadi, Ilahi, wahyu, mubaligh, syariat, kiblat, haji, mufti, rasul, imam, dakwah, solat, khalifah, wali, fatwa, iman, nabi dan sheikh. Undang-undang Islam di negeri ini sudah lama memperuntukkan bahawa kesemua perkataan itu tidak boleh dikaitkan dengan agama lain. Kita sebagai orang Islam seharusnya patuh kepada peraturan yang sudah sekian lama terpakai dan tidak lagi membangkitkan isu penggunaan kalimah Allah untuk kegunaan bukan Islam," 

Lebai-Lebai DUNGU PAS TAHU ke PARTI manakah yang memBENTUK Kerajaan NEGERI Kelantan pada TAHUN 1981? AL-Fatihah untuk ARWAH TS Mohammed YAACOB, MANTAN MB Kelantan dari UMNO/BN yang meLULUSkan Enakmen itu.. Hari ini, selain 'BerSEDEKAH' TANAH 10 ribu ekar kepada para PEMIMPIN DAP La'anatullah yang KERAP kali mengHINA ISLAM, Pok Nik jugak sanggup menyekutukan Allah SWT demi memenuhi HASRAT mereka.. Kenapa agaknya Pok Nik tak mintak DAP La'anatullah meWUJUDkan JAWATAN Musyidul AM aje??? TAKUT nanti mereka terSALAH kira UNDI dalam 'EXCEL Spreadsheet' lagi ke???

AGAK-AGAKNYA MACAM MANA AQIDAH POK NIK & AYAH CHIK NI YEE ??? JOM KITA TANYA HARON DIN !!!

Kufur Jika Sokong Guna Kalimah Allah - Dr. Haron Din



No comments:

Post a Comment