ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: HOT !!! RAHSIA SEBENAR DISEBALIK #KL112

Sunday 13 January 2013

HOT !!! RAHSIA SEBENAR DISEBALIK #KL112


Fakta KL112



Demo Pakatan Pembangkang semalam gagal disebabkan beberapa fakta yang anda semua perlu tahu. 

Pendemo yang datang semalam tu sebenarnya adalah : 

1) 80% penyokong tegar Pakatan. 

2) 10% pulak merupakan budak-budak yang di gantung Universiti. 

3) 5% artis-artis yang dah tak laku RTM, TV3 sama Astro seperti Bob Lokman dan Abby Ababi. 

4) 5% lagi merupakan anak-anak ahli Pakatan yang diheret menjadi perisai. 

Manakala lagi 950 ribu rakyat yang Mat Sabu katakan sebelum ini itu cuma hadir dalam angan-angan saja. 

Hahahahahaha... Mat Sabu kata 1 juta rakyat... Mana mana mana? 

Psssttt.... Berpuluh juta rakyat Malaysia, yang hadir semalam program Pakatan hanya 50 ribu je lebih kurang. Hahaha. 

Derma KL112 - Benarkah untuk Dana PRU ? Kenapa tidak diumumkan jumlah kutipan ?





Tradisi mengaut duit rakyat tetap tidak berubah walau apa pun nama perhimpunan yang dibuat oleh pakatan haram. Baik ceramah politik, demostrasi jalanan atau perhimpunan haram serta rapat umum untuk mana-mana pilihanraya kecil. Tong sedekah wajib ada. Semuanya kerana selagi Pas wujud bersama dalam program itu maka S.O.P untuk kaut duit rakyat tetap ada.

Yang berbeza hanya nama tabung yang kononnya dilancarkan ketika itu. Ada tabung Memali untuk keluarga Memali yang kononnya nak bantu balu dan anak yatim yang kematian bapa ketika tragedi itu berlaku. Ada tabung jihad yang dikutip semasa ceramah memfitnah UMNO BN dan ada juga Tabung kononnya untuk PRU. Semuanya pembohongan dan penipuan semata-mata.

Apabila Melayu Jadi Wakil DAP Dalam #KL112...

INILAH kerjasama atau pun 'tahaluf siyasi' antara parti dalam pakatan. Berbeza dengan kehadiran beribu-ribu rakyat yang menjadi penyokong kuat pakatan dalam Bersih 3.0 yang lepas, kali ini kehadiran peserta dari bangsa Cina dan India amat kurang. Adakah mereka sudah muak dengan pakatan?

Mungkin ya atau mungkin tidak. Mungkin ya kerana telah banyak perkara yang memalukan mereka sebagai penyokong pakatan tetapi satu apa pun yang dijanjikan tak pernah ditunaikan. Seperti mana manifesto dalam pakatan di Selangor, hanya segelintir sahaja yang ditunaikan dan banyak lagi janji dalam pilihanraya yang lepas dipandang sepi.

Mungkin tidak kerana golongan Cina dan India ini mahu mempergunakan Melayu dalam pakatan sebagai wakil mereka. Mereka tidak sanggup untuk mempertaruhkan nyawa mereka semata-mata mahu menjatuhkan kerajaan yang tidak akan memberi impak apa pun kepada hidup mereka.

Jadi, untuk mewakili ahli DAP yang majoritinya Cina dan India, maka adalah beberapa orang Melayu dalam pakatan yang terlalu sayangkan bangsa lain lebih dari bangsa sendiri. Di atas inilah muka-muka Melayu yang diperbodohkan oleh tuan-tuan mereka dalam DAP.

Video klip rakaman Malam Menjelang Perhimpunan Haram Jadah HKR KL 112...

Selain daripada anda akan berpeluang menyaksikan Naib Presiden PAS Mahfuz Omar menyanyi UMNO merompak..., tolong berikan tumpuan pada minit ke 2;21 dimana Abby Abadi sebut UMNO itu sangat BUSOKKKK !!!

No comments:

Post a Comment