ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN HARAM

Thursday 27 September 2012

SELAMATKAN MALAYSIA DARI PAKATAN HARAM

KALAU PAKATAN RAKYAT MEMERINTAH...

Hakikatnya, Pakatan Pembangkang masih tidak mampu untuk menentukan jawatan yang sesuai untuk semua pemimpin yang ada dalam Pakatan Pembangkang. Sebab Pakatan mereka sendiri dibina atas agenda yang berbeza - beza diantara satu dengan yang lain. Ada yang berjuang untuk Liberalisme, Komunisme dan Islam. Perkara ini cukup jelas dan tidak perlu dinafikan lagi oleh mana - mana pihak. Baik PKR (Parti Kelentong Rakyat) , DAPigs mahupun PAS (Parti Angguk Saja) .

Salah satu jawatan yang paling kritikal ialah jawatan Timbalan Perdana Menteri. Kalau kita ingat, Si Ketua Penipu tu pernah janjikan macam - macam kepada semua orang. Dia kata, jawatan TPM ni akan diberikan kepada semua kaum. Satu kaum Cina, satu kaum India dan masing - masing untuk Sabah serta Sarawak. Cuba kita bayangkan lah. Satu negara ada EMPAT orang Timbalan Presiden. Empat Orang!!! Tak masuk akal lansung janji Si Ketua Penipu itu.

Persoalan yang paling jelas ialah dimana kedudukan PAS dalam jawatan nombor dua Negara ? Tak ada pulak dia sebut pasal jawatan itu untuk orang Melayu. Jika PAS diberikan kedudukan dalam barisan Timbalan Presiden, sudah pasti puak - puak DAPigs takkan setuju. Diorang takut PAS rampas kuasa pulak nanti.

Jadi kalau macam tu kerusi PAS mereka letak di mana? Letak di bawah tapak kaki atau di bawah punggung mereka? Itu saja kah taraf yang PAS dapat? Setakat itu saja kah kedudukan PAS sebagai sebuah parti yang KONONnya memperjuangkan Islam di negara Malaysia ni?

Kalau setakat duduk bawah tapak kaki atau bawah punggung orang lain baik tak payah mendabik dada kata diri tu bagus sangat!!! Buat menghabiskan masa saja sebenarnya!!! Lepas tu jangan dok sibuk la nak bermimpi untuk melaksanakan Hukum Hudud dan sebagainya. Lupakan saja la impian itu kalau setakat PAS duduk di bawah tapak kaki DAPigs. Jadi Pak Angguk Saja buat apa!!! Tak mendatangkan faedah lansung!!!

BIARLAH HANYA GAMBAR BERBICARA APA YANG BERLAKU SEANDAINYA.......
PAKATAN HARAM MEMERINTAH.

1)
              
2)
 

3)
 
4)
 
5)
 
6)
 
7)
 
8)
 

9)
 



10)





No comments:

Post a Comment