ujVb0Ws-FOUpdyet0eHzKaLuVfw HAMBALI ABDULLAH: MESEJ KHAS UNTUK RAKYAT MALAYSIA - MOHON DISEBARKAN SEBELUM RAMAI YANG TERTIPU

Sunday 4 January 2015

MESEJ KHAS UNTUK RAKYAT MALAYSIA - MOHON DISEBARKAN SEBELUM RAMAI YANG TERTIPU


Seperti biasa, apabila ada sesuatu tragedi yang berlaku dalam negara, PAS akan mengambil kesempatan melancarkan pelbagai jenis tabung. Kali ini PAS mengambil kesempatan melancarkan tabung atas nama membantu mangsa2 banjir pula. Rakyat Malaysia dinasihatkan agar tidak terpukau dengan hadith atau surah serta kata2 manis yang terbit dari mulut pemimpin2 PAS untuk memukau orang ramai menderma. 

Mengikut maklumat yang dibisikkan oleh seorang staf ibu pejabat PAS Jalan Raja Laut KL. Derma2 yang dikutip oleh PAS selama ini tidak digunakan secara telus. Mereka kutip derma untuk tujuan lain tetapi ada wang yang digunakan untuk tujuan politik. Mengikut pemberi maklumat itu, derma yang dikutip PAS atas nama TABUNG TRAGEDI LAHAD DATU tahun 2013 tidak pernah diaudit dan dibentangkan secara telus kepada ahli2 parti dalam muktamar. Tidak sampai 50 peratus wang kutipan TABUNG TRAGEDI LAHAD DATU diberikan kepada mangsa2. Selebihnya wang2 itu digunakan dalam p.raya umum 13. 

Ambillah iktibar apa yang berlaku kepada TABUNG MEMALI, TABUNG TRAGEDI LAHAD DATU dan TABUNG PEMBINAAN LEBUHRAYA RAKYAT di Kelantan, elakkan diri anda ditipu oleh PAS. Jika anda ingin menderma, hulurkan terus kepada mangsa2 mengikut kemampuan anda. 

Ini bukan satu paksaan. Hanya satu pesanan. Jika anda tidak mahu rakyat Malaysia ditipu atas nama derma atau tabung,sila panjangkan pesanan ini. Saya memanjangkannya kerana saya dapat info sahih daripada kakitangan ibu pejabat PAS sendiri. Jika anda ingin terus menderma kepada PAS, silakan.


Embedded image permalink


No comments:

Post a Comment